| Jaro Zacko
Retro reklamy – neopakujte rovnaké chyby!
V TRIADovskom archíve som našiel skutočnú lahôdku, BAJT – časopis o počítačoch z roku 1994. Okrem toho, že Pentium 90 MHz bol najväčšia novinka, dvojrýchlostné CD-ROM boli špička a počítače stáli okolo stotisíc korún, ma zaujali predovšetkým reklamy. V čase ranného kapitalizmu vznikali naozaj bizarné kúsky. V tomto poste sa pozrieme na to, čo sa zo starých reklám vieme naučiť.
Pôvodne som chcel nájsť v týchto reklamách dobré a zlé príklady. Nakoniec som sa ale rozhodol, že vás nechám urobiť si vlastné závery. Pozrite si reklamy a dajte mi vedieť, ktoré veci sa vám páčia/nepáčia. Alebo či ste našli aj niečo, z čoho sa vieme aj teraz inšpirovať. Enjoy :).
Tak čo o týchto reklamách myslíte? Z čoho sa vieme poučiť? Čo si myslíte, že robili prví kapitalistickí marketéri správne a čo nesprávne? Dajte mi vedieť.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.