| Martin Luther
Uletený livestream pre O2
Po pár mesiacoch od prvého livestreamu pre nášho klienta O2 sme si uleteli znova. A to doslova.
Pomohli nám k tomu naši operení holubí hrdinovia. Pri natáčaní nebolo ublížené žiadnym zvieratám. Svoju obeť priniesol iba náš tablet, ktorý sa však už hrdinsky zotavuje. O čo vlastne išlo?
Nová kampaň O2 bola založená na vyslobodzovaní sa z viazanosti od ostatných operátorov. My sme k tomu vymysleli špecialitku v podobe livestreamu. Túto výhodu sme dopriali aj našim opereným letcom, ktorí si doslova preniesli číslo pripevnené na nôžke.
Jednotlivé časti klietky boli označené písmenami A, B, C, D. Ľudia mali uhádnuť, ktorý holub vyletí po jej otvorení ako prvý a svoj tip napísať do komentára. *easy as that*
Podľa písmen sme pomenovali aj našich hlavných aktérov – Alfréd, Bohuš, Cyril a Dušan.
Všeobecne išlo o jeden z najúspešnejších livestreamov, ktorý spravila značka na Slovensku. Možno aj ten naj 🙂 Reakcie ľudí hovoria samé za seba.
Musíte byť pripravení
Tak, ako pri minulom livestreame, aj tu sme boli pripravení na prípadné prerušenie celej aktivity. To sa nakoniec aj stalo, keďže v deň livestreamu nám začalo pršať.
Presunuli sme ho teda na druhý deň. Veľmi nás to nepotešilo, no boli sme radi, že ľudia mali možnosť vidieť náš „prerušený livestream“ vizuál 😀
Celkovo sme mali pripravené 3 posty – teasingový post, post v deň livestreamu a post v prípade zrušenia livestreamu.
Na pľaci sme si hrkútali štyria
Okrem 4 holubov som tam bol ja – odpisoval som na správy, komunikoval propozíciu kampane + dával odľahčené komentáre o holubích faktoch. Holubí tím dotvárala socialistka, account manager a produkčný.
Uletené výsledky
Niektoré výsledky boli oproti poslednému livestreamu až 7-násobne vyššie. Organický zásah predčil očakávania, rovnako aj počet komentárov, ktorý sa vyšplhal až na 4 672.
Na 4 holubov sa v jednom momente pozeralo až 1200 ľudí! A to všetko nalietalo organicky iba za 30 minút.
*v zátvorke sú číselné porovnania s posledným livestreamom*
ORGANIC REACH: 141 684 (+106 382)
PEAK LIVE VIEWERS: 1 191 (+1 021)
UNIQUE VIEWERS: 34 973 (+26 547)
VIDEO VIEWS: 39 430 (+30 369)
MINUTES VIEWED: 32 931 (+27 349)
REACTIONS: 8 057 (+7 629)
POST CLICKS: 21 237 (+ 18 366)
A TO VŠETKO ORGANICKY ZADARMO
Čo dodať? Robte livestreamy! Je to úplne iný druh kontentu, na ktorý slovenský divák ešte nie je zvyknutý. Momentálne chystáme v zimnej kampani pre O2 ďalší livestream, ktorý bude zase iný. Nechajte sa prekvapiť 🙂 Aj my sme zvedaví ako dopadne.
Letím preč. Čaute.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>