| Števo Kolibár
Čo je OOH (Out Of Home)?
Out of Home (OOH) je medzi laikmi pomerne málo známa skratka, no s týmto typom reklám sa každý z nás stretáva denne. Či ste na diaľnici a miesto šoférovania venujete pozornosť billboardu, alebo sedíte v MHD a sledujete reklamný break na jednom z dvoch televízorov pod strechou električky, ste oslovovaní OOH reklamou.
OOH, teda reklama „mimo domu“, je už z princípu masovo orientovaná, nadlinková (ATL) reklama.
Okrem billboardov a reklamy v dopravných prostriedkoch na ňu najčastejšie narazíme ešte na statických objektoch v uliciach miest (napr. autobusové zastávky, novinové stánky či v minulosti aj telefónne búdky).
Digitálna OOH
Ani OOH reklama sa neubránila nástupu nových technológií, pričom podiel digitálnych nosičov výrazne stúpol. Billboardy síce zostávajú dominantným prvkom OOH, no čoraz častejšie sa mení ich forma.
Dnes si už asi nikto z nás nedokáže predstaviť londýnske Picadilly Circus inak ako s desiatkami jumbotronov či veľkých interaktívnych LED obrazoviek, kde si môžete vychutnať aj takýto reklamný skvost od British Airways.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.