| Martin Woska
Takto vyzerá ostrieľaný account v TRIADe
Poznáte to, každá agentúra tvrdí že je iná ako tie ostatné, ale väčšina je úplne rovnakých. Aj my sa určite na niektoré podobáme, ale sú aj veci, ktoré nás od väčšiny odlišujú. Jednou z týchto vecí sú aj naši account manageri. V TRIADe je to celkom špecifická pozícia a máme na ňu vysoké nároky, pretože je to veľmi dôležitý gén našej DNA.
Ako teda vyzerá ideálny TRIADovský account?
Disclaimer: Ešte nikdy k nám neprišiel hotový človek, ktorý by toto všetko spĺňal hneď pri nástupe. Veľa z týchto vecí sa nalepí už po pár mesiacoch práce, niektoré ale chceme hneď.
1. Je nadšený pre vec
To chceme určite hneď a chceme to cítiť aj na pohovore. Nechceme ľudí čo chcú chodiť do práce. Chceme ľudí čo chcú pracovať, pretože ich to baví. A ak ich to baví, tak je to hneď vidieť. #EnergyBeatsTalent.
2. Nie je preposielač
Pri práci treba rozmýšľať. Nie je to vôbec prekvapenie, však? Napriek tomu som už videl desiatky accountov preposielačov, ktorí ani netušili, že je to vôbec problém. Prišli pripomienky od klienta? Požiadavka od dodávateľa? Prišla otázka, ktorá sa dá zodpovedať za 45 sekúnd googlenia? Preposielam.
NOPE. #FuckForward
3. Digital skills
Základný prehľad o komunikácii v digitali je dnes MUST pre akúkoľvek komunikačnú agentúru. Social Media, Blogging, Email Marketing, Content Marketing, Display, PPC, SEO, Google Analytics, ako funguje Webdesign, Mobile, Video, základné metriky jednotlivých kanálov, atď. Súvisí to totiž úzko s bodom 2. 😉
Preto každý TRIADovský account musí mať spravený aspoň inbound marketing certifikát a väčšina z nich má ešte aj Google Analytics certifikát. #EverythingIsDigital
4. Riešič terajších aj budúcich situácií
Riešenie problémov, komplikovaných situácií a ich predvídanie je denný chlebíček a treba na to… Našli sme si na to termín. Volá sa MacGyverizmus a je to o tom, že skipnete prvotné „to sa nedá“ a pomôžete si kreatívne v danom momente len s tým čo môžete mať teraz k dispozícii. Potom už len spojíte správne kábliky a je to vyriešené. Mega hodnotný skill. #BeMoreMacGyver
5. Je kreatívec
Ak ste čítali toto, tak viete, že nemáme oddelenia a nemáme ani problém zapájať accountov do kreatívy. Je to navyše aj súčasť akejsi prirodzenej tímovej spoluzodpovednosti za klienta a tak do toho netreba nikoho ani nútiť. Asi aj preto naši accounti už trikrát vyhrali Cannes Young Lions súťaž. A ďalší dokonca aktuálne figuruje na siedmom mieste slovenských copywriterov, pretože bol spoluatorom „neriešenia“ pre Kofolu 😉 #AccountIdeaMaker
6. Nie je viac ako je
Jeden vééééľmi dôležitý bod. Asi najviac zo všetkého si strážime našu firemnú kultúru a atmosféru v TRIADe. Pri príjmaní ľudí je azda najdôležitejší faktor to ako sem ten človek zapadne, až potom idú ostatné veci (napríklad aj to ako zapadne ku klientom). Nechceme nadutých, urazených, naškrobených, na peniaze zameraných, povrchných ani najlepších na svete v čomkoľvek (opačný extrém nám nevadí :).
Chceme kamošov. Fakt. #StayHumble
Práve teraz hľadáme troch takých nových accountov, tak ak máte chuť vyskúšajte to tu:
http://triad.sk/sk/jobs
Ak nie, veľmi nám pomôžete ak vyzdieľate tento post alebo nám niekoho odporučíte. Odmena vás neminie 😉
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>