
| Matúš Kollár
Prečo je dôležité byť parťákom Googlu?
Parťákom Googlu sa môže stať každá agentúra. No nie je to tak úplne jednoduché. My v TRIADe už sme s Googlom parťáci a nie sme o nič viac namyslení – opäť sme akurát trochu vyrástli. Vo vzdelaní!
Aby sa agentúra stala Certifikovaným partnerom Google, musí spĺňať niekoľko kritérii – okrem minimálneho obratu v sieti Google je to napríklad aj počet certifikovaných ľudí v Analytics či AdWords, alebo kvalitný ranking v podpore svojim zákazníkom.
A prečo je pre nás teda také dôležité byť Certifikovaným Google Parnerom?
Z viacerých dôvodov, napríklad:
1) Naši KLIENTI majú acountov, ktorí sa naozaj vyznajú v digitále
Ľudia v TRIADe sú v digitále profíci. Jedným z nepísaných pravidiel u nás je, že account manager v TRIADe by mal mať certifikát Google Analytics, aby sme našim klientom vedeli pomôcť s akoukoľvek ad-hoc otázkou a nemuseli naháňať programátorov s každou drobnosťou. Preto všetci accounti v TRIADe majú certifikát v Analytics. No nie je u nás výnimkou, aby mal account znalosti a aj certifikát v AdWords. Lebo naozaj nie je nič horšie ako account – preposielač, ktorý ani nevie, o čom hovorí a hlavne – nevie klientovi poradiť. Sám som account, môžete mi preto veriť, mám to z prvej ruky 😉
Keďže máme integrované znalosti, môžu u nás vzniknúť kampane ako Google Analytics ako médium – víťaz veľa kreatívnych súťaží, okrem iného Grand Prix z Portorožu a zároveň Zlatého Klinca. Práve Grand Prix na Zlatom Klinci bolo naposledy udelené práve tejto kampani – a to sme ju pripravili už v roku 2011!
2) DÔVERA, ktorú majú klienti
Aj keď online certifikáty sú rôzne a niektoré aj pochybné, Google si stále drží svoju úroveň. Jedným z dôvodov je aj to, že je známou a uznávanou autoritou aj pre ľudí mimo brandže. Preto je pre klienta jednoduchšie sa zorientovať a osloviť agentúru, ktorá dostala dôveru od celosvetovo známej spoločnosti.
3) TULIVAK, čo sme vyhrali a ešte jeden dostaneme 🙂
Áno, ja viem – tento dôvod je menší ako ostatné. Ale pozrite sa na tú úprimnú radosť v našich očiach z Google Bean Bag a pochopíte, prečo sme to vlastne celé robili 🙂
Okrem kreatívnych kampaní sa na nás teda môžete obrátiť aj v záujme Google vecí – AdWords, Analytics. A čoskoro pribudnú ďalšie!
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu