Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

V Miláne ide dizajnérom o detaily

DigitalDesignDays je trojdňový event, ktorý prináša OFFF – najinovatívnejšiu legendárnu konferenciu s 50 inovatívnymi rečníkmi z oblasti dizajnu z celého sveta, profesionálnymi workshopmi a digitálnymi showcase. Spolu s tým sa odovzdávaju Digital Design Awards. Tentokrát sa to všetko odohrávalo v Miláne. 

Neustále sa potrebujeme vzdelávať 

Festival bol pre nás možnosťou učiť sa a objavovať nový uhol pohľadu na dizajn ako taký. To svoje by si tu našli grafickí/motion/sound/3D dizajnéri, idea makeri, developeri a vizionári – všetci, ktorých zaujíma budúcnosť dizajnu.

Keďže line-up bol nabitý, bolo by ťažké hovoriť o každom spíkrovi zvlášť. Preto chceme predstaviť aspoň tých najzaujímavejších z nich:

Alex Jenkins

alex-jenkins

„Let’s try to put emotion in all work we doing.“ 

Ilustrátor pracujúci v Londýne sa zameriava najmä na animáciu. Podstatný pre neho nie je obyčajný pohyb/animácia ako taká, ale dosiahnutie reálnosti, ilúzie pohybu a hlavne odovzdanie emócie divákovi. 

alex-jenkins-art

Ricardo Giraldi

Riccardo_Giraldi

Ricardo nám predstavil Microsoft hololens ako ideálny nástroj, ktorý uľahčuje spoluprácu či už dizajnérov, architektov alebo dokonca lekárov. Vdaka hololens môžu v reálnom čase spolupracovať ľudia z rôznych častí sveta na jednom komplexnom projekte. 

riccardo-giraldi-microsoft-hololens

Unit9 (Sean Pruen)

Sean-Pruen-Unit9

„People are more motivated if they figured stuff out by themselves.“

Unit9 sa z veľkej časti venujú inováciam a experiental advertising. Experiental advertising sa zameriava hlavne na zážitok zákazníka, brand ponecháva v úzadí. Na vymakaných keystudies nám predstavili, že nie všetko musí byť brandované alebo s hashtagom a že ľudí zaujíma najmä príbeh alebo emócia. Vďaka tomu sa kvalitný obsah šíri sám a ešte stále funguje jednoduché word of mouth. 

A to najlepšie na záver 🙂

Ars Thanea

Ars_Thanea

Jedno z najkvalitnejších CGI produkčných štúdií z Poľska nam predstavilo, že je dôležité myslieť vždy na detaily. Vďaka tomu vznikajú neskutočne dychberúce CGI animácie a vizuály, ktoré dodajú reálnosť každej myšlienke, nech je akokoľvek šialená. 

Ars-Thanea-2

Vasava

vasava

„Don’t wait for the project of your dreams. If it’s not coming, just invent it.“ 

Vasava nás prekvapila nevšedným a originálnym spracovaním vizuálov. Dá sa povedať, že hlavný pocit, ktorý poháňa studio Vasava je „nudnosť/fádnosť“ v reklame. Preto sa každý projekt snažia uchopiť čo najoriginálnejšie. Hlavným výstupom bývajú hravé a nevšedné vizuály. Podstatnou časťou pre Vasavu pri jej tvorbe je zbieranie inšpirácií a reserš. Ukázali nám, že inšpirácie môžeme čerpať z bežných vecí a tvarov, ktoré vidíme všade okolo nás.

Mediamonks

speakers-mediamonks

„We have to continually be jumping off the cliffs and developing our wings on the way down.“

Najvačšia kreatívna digitálna produkčná spoločnosť na svete. 97(!!!) Cannes Lions hovorí samo za seba. MediaMonks majú naozaj široký záber od kampaní cez filmy, tvorbu hier, mobile & platforms, vfx až po virtuálnu realitu.

Pri kreatívnom procese využívajú – ako sami hovoria – postupy, ktoré sú samozrejmé pre každého kreatívca, ale na ktoré je potrebné nezabúdať a neustále ich využívať. Keystudies ich najzaujímavejších prác nám ukázali, že dodržiavanie týchto „obvious“ procesov sa oplatí a za relatívne krátky čas tak môže vzniknúť silná kampaň.

Celý piatok bol neskutočne inšpiratívny. Tešíme sa ako uplatníme nové pohľady a inovácie do našich vlastných projektov. 🙂 

autori: Filip Lichtneker, Tomáš Paichl

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám