| Majdži
Triad Likes #34 – múdre piny, Wall Huggers a Titanic v Dunaji.
Ak vás náhodou desí názov 34. Triad Likes, nenechajte sa odstrašiť. Prvých sedem statočných (ale aj všetkých ostatných), ktorí sa prelajkujú až na koniec, čakajú prekvapenia ako návrat dinosaurov, pyramídy na Slovensku alebo spomínaný Titanic v Dunaji. 😉
Na úvod nám grafik Marek ukázal, aký sled udalostí dokáže vyvolať jedno nesprávne rozhodnutie. „Don’t drink and drive“ motív využilo už množstvo značiek. Reklama od SAAQ sa však problému dotýka štýlom „reťazovej reakcie“, pretože všetko sa viaže na jedno zlé rozhodnutie, ktoré dokáže skomplikovať a zničiť život nielen vám, ale aj ľuďom okolo vás.
Na veselšiu nôtu nám doslova zahrá Pražáčka Markétka, ktorej sa zapáčila hra od Googlu s Google maps, a tou je Smarty Pins. Pamätáte si ešte na legendárnu hru na Facebooku „Geo Challenge“? Tak toto je niečo podobné. Dávajte si však pozor, aby sa vám neminuli kilometre. 🙂 Otestujte si vedomosti z geografie, umenia, histórie, či športu a sharujte výsledky.
Aj vy snívate o baterke smartfónu so superschopnosťou Nokie 3310? Samsung si je tejto túžby vedomý a vie sa vcítiť do tej prekérnej situácie, keď sa vám telefón vybije vtedy, keď ho najviac potrebujete a vy zostanete ako bez pravej ruky. Okrem toho, že vymysleli pre Galaxy S5 Ultra Saving Mode, vymysleli aj pojem „Wall Huggers“. Kto sú títo nešťastníci objímajúci steny? Dozviete sa vo videu. 🙂
Postav dom, zasaď strom. Alebo rovno celý les a navyše online. The Exquisite Forest je pekný art projekt, ktorý používateľom umožňuje vytvárať krátke jednoduché animácie na základe určitej témy príbehu, a tak zároveň rozvetvovať nielen príbeh, ale aj konkrétny strom.
Tak a dostali ste sa úspešne k poslednému Triad Like-u. Ak ste fanúšikmi vtipných fotomontáži, určite si prídete na svoje. Fantáziou a kreatívnymi nápadmi sa totiž len tak hemžia. Ale dosť už bolo slov, aj tak sú zbytočné. Presvedčte sa sami tu. 🙂
A to je vše, přátelé. Hurá na víkend! 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>