Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Triad Likes #24 – urob si sám a v kine sa nesŕka.

Najnovšie Triad Likes opäť povyťahovali z našich chatov, skupín a fejsbúkov top päťku svetovej i domácej kreatívy. Novinky, aj nenovinky, jednoducho všetko, čo stojí za reč. Príjemné čítanie, pozeranie a počúvanie.

„Renovated billboards“ je krásna kampaň pre nemeckú sieť obchodov v štýle „Urob si sám“. Prečo by svet okolo špatili otravnou reklamou, keď môžu za seba nechať prehovoriť svoju prácu? Tento insight priviedol tvorcov kampane na myšlienku zrenovovania časti ošarpaných budov presne v rozmeroch billboardu.

Keď si chcete vychutnať premiéru najnovšieho filmu v kine, nie vždy je z toho idylický večer. Sŕkanie coly a chrúmanie pukancov sa ozýva celou sálou a vy si už sledovanie filmu až tak neužívate. Všimol si to aj nápojový gigant Coca Cola, ktorý každý rok vo svojej kampani varuje návštevníkov, aby boli počas filmu ticho. Nie je to ono, keď ste súčasťou filmu aj vy. 😉

Vytvoriť logo zo živých kvetov, častí tela bábiky, toaletného papiera alebo ovocia za 10 minút, to môže napadnúť len najšialenejšiu dizajnérsku dvojicu Stefana Sagmeistera a Jessicu Walsh. Spoločnosť Adobe ich oslovila, aby im navrhli interpretačné logo a oni si zo zadania spravili malú retro show, kde súťažili medzi sebou. Ich výtvory a všetky epizódy nájdete tu.

Smart tech vecičky a hračičky sa objavujú na každom rohu a Google nesmie zaostávať. Prichádza s operačným systémom pre smart hodinky – Android Wear. Pozrite si, ako má vyzerať interface hodiniek a čo všetko má dokázať. Samozrejmosťou sú fíčurky ako fitness, Google Maps a hlasové ovládanie. Onedlho už nebudeme musieť pohnúť doslova ani prstom. 😉

A na záver pekný príklad z našich končín, ako sa má robiť CRM, ktoré funguje, nevtiera sa, je milé a hlavne osobné. Darmo, Martinus je pánom svojho remesla. 🙂

Užite si víkend, priatelia. O týždeň sme späť s novou dávkou kreativity.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám