| Jaro Horváth
Triad Likes #23 – Duracell, SXSW a formula
Minulý týždeň sa v Triade niesol v znamení znovuotvorenia jarnej brainstormingovej „miestnosti“ a tiež čerstvých informácií z konferencie SXSW. Tými nás zásobovala naša vyslaná posádka v zložení Peťa, Jarec a Wosa. Zhrnutie amerických poznatkov si môžete prečítať v dvoch blogoch od Petušky, tu a tu. Mimo týchto vecí sme samozrejme pozorne sledovali, čo je nové vo svete reklamy a marketingu.
Copywritera Maroša zaujalo nové video F1 stajne tradične silného Red Bullu, popisujúce zmeny v dizajne a technológiách monopostov pre rok 2014.
Minulý týždeň preletelo silou víchrice video, ukazujúce ľudí v nie celkom tradičnej situácii, bozkávajúc sa s úplne neznámym človekom. Napokon sa ukázalo, že sa jedná o virálnu reklamu pre značku oblečenia.
Nášho pražského social media špecialistu Frankieho však viac než samotné video zaujala reakcia spoločnosti BMW na instagrame. 🙂
Pozornosť si tiež získal outdoor koncept vyhrievanej kabínky, ako súčasť proma pre Duracell. Teplo bude jedine vtedy, keď sa ľudia spoja. 🙂
Z československých výtvorov sa nám najviac páčil svieži a šťavnatý spot pre Fernet Citrus. Zároveň sa veľmi tešíme, že po víťaznom februárovom tendri preberáme opraty komunikácie Citrusu na sociálnych sieťach.
Spod slnkom zaliatého Devína a centra Prahy vám prajeme usmiaty a šťavnatý víkend. 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu