Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Triad Likes #19 – Super Bowl

Viac než 100 miliónov divákov a 4 milióny dolárov za 30 sekundový spot počas finále 48. ročníka Super Bowlu. To sú v kocke čísla, ktoré hýbali svetom minulý týždeň. Americký futbal získava na popularite aj za hranicami USA, a to si dobre uvedomujú aj veľké spoločnosti. Tie sú ochotné pustiť počas tohto športového sviatku z rozpočtového mešca určeného na reklamu opäť o trochu viac.

Kreatívny líder Vlado ako veľký fanúšik amerického futbalu prebdel celú noc pri televízore. Počas Super Bowlu ho oslovilo, okrem športových výkonov, aj niekoľko reklám:

SodaStream pokračuje vo výprave proti tradičným výrobcom kolových nápojov, tentokrát v spote s krásnou Scarlett Johansson.

Microsoft a jeho emotívna kampaň o tom, ako technológie pomáhajú v reálnom živote.

Budweiser prišiel tento rok so spotom o šteniatku a koníkovi ako najlepších kamarátoch na svete. Ňuňuňu. 🙂

Pomimo Super Bowlu sa arťákovi Tomášovi páči hra na ruský spôsob v spote pre Nike.

Accountku Magdalénku zaujalo, že v Austrálii vytiahli do boja proti záškoláctvu doslova ťažké zbrane.

To je pre tento týždeň všetko. Ďakujeme za pozornosť a spod Devína a zo stovežatej Prahy prajeme krásny víkend! 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>

Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu