| Jaro Horváth
Triad Likes #19 – Super Bowl
Viac než 100 miliónov divákov a 4 milióny dolárov za 30 sekundový spot počas finále 48. ročníka Super Bowlu. To sú v kocke čísla, ktoré hýbali svetom minulý týždeň. Americký futbal získava na popularite aj za hranicami USA, a to si dobre uvedomujú aj veľké spoločnosti. Tie sú ochotné pustiť počas tohto športového sviatku z rozpočtového mešca určeného na reklamu opäť o trochu viac.
Kreatívny líder Vlado ako veľký fanúšik amerického futbalu prebdel celú noc pri televízore. Počas Super Bowlu ho oslovilo, okrem športových výkonov, aj niekoľko reklám:
SodaStream pokračuje vo výprave proti tradičným výrobcom kolových nápojov, tentokrát v spote s krásnou Scarlett Johansson.
Microsoft a jeho emotívna kampaň o tom, ako technológie pomáhajú v reálnom živote.
Budweiser prišiel tento rok so spotom o šteniatku a koníkovi ako najlepších kamarátoch na svete. Ňuňuňu. 🙂
Pomimo Super Bowlu sa arťákovi Tomášovi páči hra na ruský spôsob v spote pre Nike.
Accountku Magdalénku zaujalo, že v Austrálii vytiahli do boja proti záškoláctvu doslova ťažké zbrane.
To je pre tento týždeň všetko. Ďakujeme za pozornosť a spod Devína a zo stovežatej Prahy prajeme krásny víkend! 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>