| Erik Goldschmidt
Triad Likes #18 – Autá, Super Bowl teasre a možno príde aj Morpheus
So snehom tu máme aj novú nádielku pekných prác a vychytávok, ktoré sa nám za ostatné dni páčili.
Dámy a páni, nindžovia, samuraji a droidi, sú tu triad likes no.18.
Volkswagen si už tradične dáva záležať na spracovaní svojich TV spotov a inak tomu nie je ani v tomto prípade.
Úsmevne odkomunikované posolstvo, že ich vozidlá ani po 100 000 km rozhodne nepatria do starého železa a že ich na cestách stretávame mnoho.
http://www.youtube.com/watch?v=ns-p0BdUB5o
Značka pív Newcastle Brown Ale pustila s pomocou Droga5 do obehu teaser na trailer spotu, ktorý mal byť odvysielaný počas večera Super Bowl XLVIII, keby naň mali dostatočný budget. Presne tak, bola by to „Mega Huge Ad“, keby si ju „mohli dovoliť“. Originálny koncept, ktorý prepája viac videí a vzbudzuje zvedavosť, ako to nakoniec celé dopadne. Viac o kampani si môžete prečítať –> tu <– alebo aj –> tu <–.
Červenú alebo modrú? Znie luxus ako spev Morpheusa z Matrixu? Aj tieto otázky môže vzbudzovať posledný TV spot výrobcov automobilov KIA. S istotou však môžeme povedať, že je to video naozaj podarené. A potvrdí to aj náš Art Director Viktor.
http://www.youtube.com/watch?v=Ob-wn52Dkmk
Accountke Katke zas učaroval zvuk bicykla. A verte mi, nemusíte byť zrovna BMX alebo cyklo nadšenec, aby sa zapáčil aj vám.
Prehliadku toho, čo sa Triadu za posledný týždeň páčilo, ukončíme Pospovým tipom na infografiku o americkom futbale.
Aj pre vás bol doteraz tento šport španielskou dedinou? Je čas zorientovať sa a tiež nasať trošku amerického patriotizmu 🙂
Toľko malý výber niekoľkých prác, ktoré podľa nás stoja za povšimnutie.
Veríme, že inšpirovali a pobavili.
Posielame pozdravy zo zasneženého Devína a stovežatej 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>