| Erik Goldschmidt
Triad Likes #14 – Old school svetre, whisky a ojazdené autá
Minulý týždeň bol na vydarené veci opäť mimoriadne silný. Prinášame vám malý výber v podobe Triad Likes číslo štrnásť.
Preventívne spomenieme už notoricky známy, originálny počin Pharrella Williamsa – 24 hodinový hudobný klip.
Nášho grafika Petríka Kocúrisa posadil do kresla tento skvost poľskej reklamy, spot na minerálku Vytautas. Btw. aj vás vždy zaujímalo, ako chutí konský pot?
Naša Lucia lajkuje Instagram short film. Nápad na podobný koncept malo určite už kopu ľudí, no zase raz je to o realizácií a táto sa naozaj podarila.
Grafik Marek zas oceňuje vianočný počin Coca-Coly, kde si môžete vygenerovať vlastný old-school sveter. Žeby tým chcel naznačiť, čo by rád pod stromček? 🙂
Vlastný sveter si môžete navrhnúť tu.
Melancholické počasie posledných dní krásne vystihuje nový spot pre whisky Tullamore Dew. Oslovil aj nášho copywritera Matúša, ale som si istý, že prevedenie a v neposlednom rade aj chuť tejto whisky lajkujeme všetci.
A na záver malá lekcia z tvorby absolútne user friendy webov, ktoré predávajú a upokojujú ich návštevníka. Keď ojazdené auto, tak jedine odtiaľto, aj keby jeho dovoz mal stáť viac ako auto samotné.
Vyberte si to svoje –> tu <–
Vidíme sa o týždeň pri ďalšom výbere toho, čo sa nám páči a koluje po našich chatoch, skupinách alebo inde na internetoch.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>