Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Reklamné, slovné *račky. *urá na ne!

Headline mohol vyzerať aj takto: „Reklamné *lovné *račky.“ Ale to by bol prú*er. A presne o to ide pri slovných hračkách – o detaily, ktoré menia význam slov a posolstva.

Asi aj preto sú slovné hračky jednou z kreatívnych techník, ktoré mám naozaj rád. Tu je pár dôvodov prečo:

  • Vo finále sú naozaj jednoduché a na kľúčový vizuál často stačí
    iba text s pár slovami.
  • Vedia rozpovedať príbeh v pár slovách.
  • Nechávajú ľudí rozmýšľať.
  • Veľmi efektívne pútajú pozornosť.
  • Sú vtipné!

Myslím si dokonca, že slovné hračky sú povinným základom každého dobrého copywritera. Asi preto je vo svete tak veľa príkladov skvele urobených reklám na princípe slovných hračiek. Poďme sa na niektoré pozrieť.

Hneď prvá je pekná séria o tom, ako sa život mení v priebehu jednej vety.
A preto sa treba samozrejme poistiť. Životné poistenie SwissLife.

Známa formulka s prekvapivým záverom. Dáva zmysel, nie?

Rumunská polícia vraví: Hlavne žiadne SMS za volantom!

Keď je odpoveď obsiahnutá v otázke. (Toto je Mňamka!)

WYSIWYG = WYGIWWS z pohľadu Gazette. Len pre zasvätených 🙂

Globálne otepľovanie je svinstvo. Hlavne kvôli tomu SUN of a bitch…

Clearasil odstraňuje všetky puntíky. Aj zo svojho printu samozrejme.

no comment…

Slovenská kreatíva sa tiež nezaprie 🙂 Tu sú dve staršie, moje obľúbené.

a Corgoň bez CO2 je…

Máte tipy na dobrú kreatívu so slovnými hračkami? Postnite ich kľudne dole do komentárov.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.