| Martin Woska
Priemerné ukazovatele email kampaní 2009. Porovnajte sa!
Ak pravidelne posielate email kampane, či svoj firemný email newsletter, určite by ste radi vedeli ako by vaše výsledky obstáli v medzinárodnom meradle.
Práve z tohto dôvodu kedysi dávno múdre hlavy vymysleli benchmarking…
Prezrite si výsledky benchmark štúdie spoločnosti Silverpop z minulého roku, ktorá prináša priemerné výsledky sledovaných ukazovateľov email kampaní:
- Open Rate (rátaný z doručených emailov) – 22,2%
- Priemerný počet otvorení jedným užívateľom – 1,66%
- Click Through Rate – 4,5%
- Click-to-open Rate – 18,5% (perceto kliknutí počítané len z otvorených emailov)
- Priemerný počet kliknutí jedným užívateľom – 1,45%
- Bounce Rate – 5,5%
- Percento odregistrácií newslettera – 0,21%
Pozor čísla sú udávané ako aritmetický priemer. Top výsledky boli v niektorých prípadoch o viac ako 150% lepšie.
Tak ako? Obstáli by ste?
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>