Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

OKTÓBROVÝ TRIADWATCH

A tento poznáte? Ide po ulici social media manager, stretne druhého a hovorí mu: “Vedel si, že pribudne do stories COUNTDOWN?”
A ten druhý na to: “Hej minulý týždeň…”

Že to nie je vtipné? Ale určite pravdivé. 😉 Social media manageri musia byť vždy v obraze a novinky vo svojej digibubline poznajú medzi prvými. Poďme si teda dobrať, čo sme nezachytili.

FACEBOOK

VYLEPŠÍME FOTKY A VIDEÁ HUDBOU?

To je otázne. Facebook aktuálne testuje možnosť vkladania hudby do fotiek alebo videí. Táto špecialita nemá byť len pre stories, ale aj pre foto a video posty v news feede.

Zdroj: engadget

PRIVÍTAJTE 3D FOTKY 

Hľadáte novú možnosť ako zaujať v social media? Skúste 3D fotky, ktoré majúmožnosť umietsnenia v news feede (a VR today). Stačí, ak máte k dispozícii iPhone 7+, 8+, X alebo XS a vytvoríte portrét. Návod na uploadnutie si pozrite vo videu od Facebooku.
Nevýhoda: zatiaľ ho nie je možné zapromovať.

URL PARAMETER V ADS MANAGERI

Cool. Priamo pri nastavení reklamy v Ads manageri si „otagujete“ linky. Možnosť nájdete priamo pod  priestorom na link. Logika.

VIDEO HLASOVANIE

Do videí už vieme vkladať hlasovanie s viacerými možnosťami, kde si viete označiť konkrétne trvanie otázky v rámci videa. Pozor video musí mať viac ako 10 s. Vo finále je hlasovanie dosť povšimnuteľné, čo je škoda.

HLASOVÉ OVLÁDANIE MESSENGERA

Po asistentovi M prišla opäť idea s hlasovým ovládním. Táto téma je veľmi aktuálna. Možno preto ju vykopali zo záhrobia.

MARKETPLACE – MIESTO AJ PRE STRÁNKY

Nielen používatelia, ale aj business stránky budú vedieť predávať na Marketplace. Otázne je, kedy to príde k nám.

 LINK POSTY V ŠTVORCI

Facebook upravil podmienky pre obrázky do link postov nasledovne:
  • Veľkosť obrázku: 1,080 x 1,080 pixels
  • Pomer strán: 1:1

INSTAGRAM

NAJVÄČŠIA PECKA MESIACA

Budeme môcť promovať príbehy vypostované cez aplikáciu. Čo to pre nás znamená? Budeme mať dáta v rámci organického a plateného reachu v jednej story a zapromujeme aj príbehy s interaktívnymi stickermi. Gamechanger v stories prichaaadzaaa…

ZMENA ZOBRAZOVANIA FEEDU

Instagram testuje namiesto scrollovania preklikavanie prispevkov, tak ako v stories. Ste skôr scrolleri alebo taperi? 😀

STORIES S VLASTNÝM LINKOM

Doteraz nemali príbehy vlastný link a odkazovať na ne alebo hociako s nimi narábať bolo zložité. To však čoskoro bude minulosťou. YES!

COUNTDOWN STICKER 

Do príbehov pribudne nová nálepka Countdown. Vieme ju premenovať, nastaviť odpočítavanie alebo celodňové trvanie.

Zdroj: Twitter – @wongmjane

 

TITULKY V STORIES

V rozhraní Ads managera je možné pridať titulky do príbehov. Okej, testujeme. 😉

SHAZAM

Z aplikácie Shazam bude možné zdieľať nájdenú pesničku priamo do príbehu. Vueeej, ďalšia aplikácia, ktorá je prepojená s Instagramom. 🙂

Zdroj: The Verge

SCHOOL STORIES

Instagram pripravuje moderované stories pre študentov, ktoré majú podporovať zábavu. Nejako to nevychádza? Cieľom je, aby ich nevideli zvedaví rodičia alebo čudáci.

Zdroj: digitaltrends.com

PINTEREST

Pinterest uviedol novú formu reklamy – carousel. Toto mi niečo pripomína.

3 BONUSY NA ZÁVER

1.) Rozúčte sa s Google +
2.) Linkedin upravil Campaign Manager. Ako by ho jedna mater mala s Business managerom od Facebooku. Podoba zaručená.
3.) Facebook mal 1. pop-up store v Macy’s

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám