| Petra Papajová
Najlepšie reklamy zo „starej školy“, ktoré som objavil až na D&AD15
Trh sa mení a nikto nedokáže predpovedať, čo bude ďalej. Aj toto bolo jednou z tém, ktoré v Londýne na tohtoročnej prehliadke reklám #DandAD15 rezonovali. Klasické agentúry postupne strácajú svoje pozície a každým dňom sa rodia nové – zamerané na tie najdivnejšie zákutia reklamy. A tak sa často stáva, že reklamní pamätníci spomínajú na obdobie, kedy sa reklama nedala točiť na telefón, na obdobie tzv. „starej školy“.
Mladí marketéri a kreatívci odkojení Facebookom a XBOXom, ktorí si už nepamätajú, že keď sťahujete fotku z internetu, tak rozhodne nesmiete zdvíhať telefón, sa s mrazením v chrbte tešia na každú novinku, ktorú nová doba prináša. Rozhodne by sme však nemali zabúdať na majstrovské kúsky zo starej školy, kedy ešte nebo bolo modrejšie, voda mokrejšia, drogy sa fasovali spoločne so stolom a klasická tridsiatka bola pre chudákov. 🙂
Poďme premýšľať, ako podobné myšlienky previesť do digitálu a pomôcť im ďalej rásť.
Tu je výber toho najlepšieho očami Frances Royle, ktorá nás na # DandAD15 zasvätila do tajov výroby a pripomenula dôležitosť toho pravého „craftu“ v reklame.
PS: Nezabudnite si zapnúť zvuk, tu nie ste na Facebooku.
(Zdroj: Blog Triad CZ)
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.