Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

MÁJOVÝ TRIADWATCH

Len málokedy sa stane, že takmer všetky social media novinky sú tak veľmi ovplyvnené jednou veľkou svetovou udalosťou. Presne to sa ale stalo v uplynulých týždňoch, kedy každá platforma reagovala na karanténne opatrenia po celom svete v súvislosti s novým koronavírusom.

Tu je náš sumár:

FACEBOOK

Corona nám priniesla 7th reaction 

Nová “corona” reaction so slovenským popisom „cítim s vami“ pre Facebook je siedmou reaction, ktorú môžete dať k postom.

Čo myslíte, zostane s nami aj po tom, ked‘ sa všetko vráti do normálu?

Okrem emoticony, ktorý objíma srdce, tu máme aj sériu nálepiek v podobnom duchu pre Messenger.

Messenger Rooms: konkurencia pre Zoom 

Messenger Rooms – to je nová služba, ktorou sa FB snaží konkurovať Zoomu. Vyzerá to tak, že zrazu všetci zistili, že im ušiel vlak, ktorý riadi Zoom. 🙂

Je to zadarmo, nie je nutné sa registrovať na FB a umožňuje to chatovať naraz až s 50 ľuďmi. A zatiaľ čakáme, kým to bude dostupné aj pre nás…

Platený livestream 

Facebook eventy môžu mať už na vybraných trhoch platobnú bránu, aby ste si kúpili vstupenku na podujatie. Aj to má byť jednou z pomocí FB pre ľudí, ktorí teraz pri eventoch nemôžu zarábať “klasickým” spôsobom.

Facebook testuje integráciu vernostných programov 

V USA Facebook testuje prepojenie e-shopov s ich vernostnými kontami.

Ak budete nakupovať cez FB, načítajú sa vám body pri nákupe. Bonusové body môžete dostať aj za rôzne aktivity na sociálnej sieti. Niečo ako apka Stocard integrovaná do Facebooku.

Beta verzia VR platformy Horizon

Ide o kreslený svet (niečo ako Ready Player One) vo VR. Budete tam môcť mať svojho avatara, stretávať sa  s inými ľuďmi a budovať komunitu. Čiže budovať paralelný svet.

FB už posiela pozvánky vybraným userom.

INSTAGRAM

Nový sticker Challenge

V storkách pribudol nový sticker Challenge. Funguje tak, že cez # označíte výzvu a potom cez @ človeka, ktorého chcete vyzvať.

Otázne je, či toho už ľudia nemajú dosť. Ako ste na tom vy?

Nový sticker aj pre reštaurácie

Reštaurácie môžu používať tento nový sticker, cez ktorý si priamo objednáte jedlo.

Okrem objednávky si môžu podniky vytvoriť aj tzv. Gift card. V ČR to už funguje, u nás čakáme.

Chystá sa nový spôsob zobrazovania overených profilov

Instagram pracuje na tom, aby sa overené profily zobrazovali pri označení odlišne ako neoverené.

Napríklad s trojicou fotiek z profilu. Vyzerá to takto:

LINKEDIN

Nová videofunkcia pre pohovory

LinkedIn sa snaží pomôcť zamestnávateľom a potenciálnym zamestnancom, a to novou videofunkciou, cez ktorú uchádzač odpovie na zopár otázok.

Bude to také predkolo pre firmy, aby okrem iného videli, aké sú komunikačné schopnosti kandidáta.

Stories, stories everywhere!

Áno, už aj na Linkedine sú storky. Do života ich uviedli v Brazílii, ďalšie krajiny by mali čoskoro nasledovať.

Fungujú rovnako ako stories na IG, teda miznú po 24 hodinách.

VIBER

Viber pridáva funkciu miznúcich správ

Viber pridáva funkciu miznúcich správ nielen pre tajné chaty, ale aj pre tie klasické. Pri posielaní správy si kliknete na timer, vyberiete čas, po akom správa zmizne a pošlete ju.

Hodí sa to najmä vtedy, ak posielate info o kreditke, nejaké heslo alebo… 🙂

 

A inak, vedeli ste, že Viber nedávno dosiahol 1 miliardu userov? :-O

TIKTOK

Už aj TikTok má “donation sticker”

Rovnako ako Instagram má už aj TikTok svoj “donation sticker”, pomocou ktorého by sa malo ľahšie poslať peniaze vybraným organizáciám.

Ale iba vybraným, na zozname je zatiaľ len 8 medzinárodných organizácií.

WHATSAPP

Podpora hromadných callov do 8 ľudí

Corona a najmä konkurencia Zoomu zatlačila aj na WhatsApp, ktorý rozšíril možnosť konferenčných hovorov telefonovania zo 4 na 8 ľudí.

A inak, ak by vás zaujímalo, koľko strávili ľudia telefonovaním cez túto apku, tak v marci 2020 to bolo 15 milliard minút denne. What?!?

To je z uplynulých týždňov všetko, pri ďalších social media novinkách sa vidíme o mesiac.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Hľadáme sociálne cítiaceho copywritera! Niekoho, kto sa rád hrá so slovami, ešte radšej so značkami a riadi heslom - najprv zábava a až potom práca. Lebo, aby si mohol/mohla robiť cenami ovenčenú reklamu, musíš sa pri tom hlavne baviť. Prihlás sa tutaj :)

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám