| Jaro Zacko
Inšpirácie z Cannes 4 – dáta a veselé videá a young lions
Dnes bol deň znovu naplnený inšpiratívnymi prednáškami. Videli sme dáta z twitteru, rozhovor so zakladateľom wikipedie, veselé reklamy z Číny, dôvody prečo by sme mali byť hackeri a ešte aj 2 cyber grand prix!
Online spot na Durex z Číny, ktorého nápad vznikol cez crowdsourcing:
Ukážka, ako rozmýšlať out of the box:
A toto o nás vie twitter.. tmavšia časť sú tweety, kde sa spomína slovo „sunset“. Napríklad tak vedia, kedy vychádza slnko :).
Veľa sa tu v Cannes hovorí o hackovaní, a tom, že by sme nemali robiť len reklamu, ale vylepšovať svet. Tento koncept ma úplne dostal. Je to vlastne čiarový kód s chuťou jedla :). Parádne, takéto chcem v každej reštaurácii v menu :).
http://www.mccormick.com/FlavorPrint
A keď sme pri jedle, tak sme stretli na večeri aj s našimi mladými levmi.
A potom už bolo odovzdávanie cien. No a Oreo vyhralo Cyber Grand Prix za túto prácu.
Trošku mi to pripomína nášho Kozla :).
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>