Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Druhý deň v Cannes – rockové hviezdy, filmové hviezdy, reklamné hviezdy

O druhom dni v Cannes píšem až teraz, lebo včera sme mali veľa povinností :). Vyhol som sa veľkým prednáškach, celý deň som strávil na workshopoch, spoznal som pár super ľudí a videl veľa hviezd.

Najprv sme videli, ako vznikajú hviezdy

Prvý workshop, čo som zažil bol od Interscope Records (zastupujú Lady Gaga, Eminema a pod) o tom, ako sa sa robia hudobné hviezdy rovnako ako značky.
Viete si predstaviť, že tieto 2 pesničky robil ten istý spevák? Prvá pesnička sa neujala, tak ho rebrandovali :).

Pred rebrandingom:

Po rebrandingu (očakávaný letný hit tohto roku):

Btw vydavateľstvo dokonca nechalo „náhodou uniknúť“ verziu tejto pesničky, kde sú dievčatá hore bez. To je marketing :).

Potom na stage prišli hviezdy

Yahoo si zavolal na prednášku Jacka Blacka (Tenacious D, School of rock) a Nicka D’Aloisia (chalan, čo v 17-tich rokoch predal svoj startup Summly za 30 miliónov dolárov).

A večer sme si dali pivo s hviezdou

V connect bare sme na pive stretli tohto pána. Peter Rusell v reklame robí už 30 rokov a pracoval ako kreatívny riaditeľ v najznámejšich svetových agentúrach (ako Saatchi&Saatchi London, BBH a pod.). A ako správny škót sa veľmi tešil z toho, že ho už vyhodili z každej agentúry kde robil, lebo bol drzý ku klientom :).

Možno poznáte tento jeho headline pre denník Independent.

Pozrite si ďalšie jeho práce na jeho stránke www.peterrussell.be

Hviezda ocenení

A hviezdou včerajších ocenení sa stala kampaň Dumb ways to die :).

V Cannes proste uvidíte hviezdy.
A ja už idem. Čaká ma TED@Cannes :).
Sorry za všetky gramatické chyby a preklepy :).

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám