| Martin Luther
Back to the 2018 – TRIADWATCH #18
Rok 2018 sa postaral o to, aby sa socialisti opäť nenudili. Kopec zmien a noviniek občas vystriedalo aj pár failov z dielne Instagramu alebo Facebooku. Poďme sa teda pozrieť na to, čo nás postretlo za posledný mesiac na sociálnych sieťach.
Je to overené, vážení.
Táto novinka fičí už aj na slovenských stránkach. Pri článkoch sa vám zobrazuje symbol „i“. Po jeho kliknutí vidíme všetky možné informácie o danej stránke, ktorá článok zdieľa.
K čomu to je? Facebook chce takto zabrániť falošným správam a dáva používateľovi jednoduchý nástroj, ktorým si môže overiť relevantnosť stránky a jej obsahu.
Vymažte svoju minulosť! (v Messengeri)
Táto novinka patrí k tým obľúbeným.
Tiež ste niekedy nadránom v bare niekomu poslali správu, ktorú by ste najradšej vymazali? Facebook vypočul naše prosby a šupol túto vec do Messengera. Po 10 minútach od odoslania ich budete môcť slobodne vymazať a ostanú navždy v zabudnutí.
Jednoduchšie moderovanie komentárov
V súčasnosti si môžeme vyfiltrovať rôzne slová, ktoré nechceme, aby sa zobrazovali v komentároch na našich business stránkach. Čoskoro sa však dočkáme jednoduchého nástroja, ktorý nás na timeline zbaví aj nechcených emoji.
Mimoriadne správy!
Na timeline sa nám občas zobrazí článok, ktorý už vôbec nie je aktuálny.
Aby sa používatelia dostávali rýchlejšie k novým správam, budú označené štítkom BREAKING.
Testy ukázali, že takéto články mali o 8 % viac preklikov a 10 % viac zdieľaní. Štítok dostanú správy, ktoré nie sú staršie ako 6 hodín.
Voice trend pokračuje
Ako aj na Facebooku, tak aj na Instagrame už môžeme správy aj počúvať. Používate hlasové správy?
Predávanie produktov na Instagrame
Instagram predstavil budúcnosť nakupovania a hneď tromi novými spôsobmi.
- Nákupná kolekcia – Do nákupnej kolekcie si môžete uložiť produkty, ktoré sa vám zapáčili pri browsovaní a chcete si ich pozrieť neskôr.
- Nákup cez video – Po kliknutí na konkrétne video sa vám zobrazia produkty, ktoré sa vo videu nachádzajú. Tie si môžete hneď kúpiť na e-shope alebo uložiť do kolekcie.
- Nákupné sekcie v business profiloch – Každý business profil si bude môcť vytvoriť svoj e-shop priamo na Instagrame.
Nový typ účtu na Instagrame?
Je to tak, no nebude pre každého. Bude sa volať Creators account a dostanú ho len veľké značky alebo influenceri. Bude obsahovať nové prehľady vývoja IG účtu a rôzne fíčury ako napríklad reagovanie na otázky LIVE.
YOUTUBE
Autoplay v appke
Aby ste sa vedeli lepšie rozhodnúť či si chcete pozrieť video, spustí sa vám už v náhľade pri browsovaní Youtube-om.
Youtube stories
Kanály sa tešia. Youtube konečne spustil storíčka, ako ich poznáme. Na rozdiel od tých z Instagramu vydržia vo feede až 7 dní.
Nie sú však pre každého. Táto funkcia je prístupná len kanálom s 10 000 subscribermi.
To je za rok 2018 všetko 🙂
Som zvedavý, čo prinesie rok 2019. Všetkým socialistom prajem pevné nervy. Čaute.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.