Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Aprílový TRIADWATCH 🕶

Tento mesiac Facebook predstavil novinky na konferencii F8, ktoré v našich fejsbúkoch uvidíme v priebehu roka. Poďme sa pozrieť na tie, ktoré môžeme využívať hneď alebo v najbližších týždňoch.

FACEBOOK

Premieres – nový formá videí

Premieres bude niečo ako Live vysielanie. Niečo ako televízia. No namiesto Susedov tam budete môcť sledovať premiéry najnovších trailerov, či videá vašich obľúbených tvorcov.

Bude to presne vyzerať ako LIVE, ktorý už poznáme, no namiesto tohto slovíčka, tam bude PREMIERE.

3D kreslenie a Boomerang

Vo Facebooko-vej appke môžete nájsť nové efekty. 3D kreslenie je strašne fajn, no nefunguje až tak dobre. Často appka nevie rozoznať, kde sa vaša kresba nachádza a 3D efekt teda neuvidíte. No keď to výjde, tak to stojí za to. 🙂

Secret videá

Ako to už poznáme z Youtube, tak aj na Facebooku budeme mať secret (unlisted) videá.
Používateľ nájde a môže si pozrieť video len vtedy, ak má naň link.

360° fotky a HD videá v Messengeri

S parádnymi 360° fotkami a panorámami z výletov sa budete môcť s kamošmi podeliť aj v Messengeri. Taktiež si už priamo v appke vychutnáte videá vo vysokom rozlíšení.

Časovo obmedzené Friend Request

Odteraz za vás vybaví nechcené friend requesty Facebook. Keď ich nepotvrdíte do 14 dní, Facebook ich jednoducho vymaže.

INSTAGRAM

Nametags

Ďalšia vydarená lúpež zo Snapchatu.
Čoskoro si budeme môcť vytvárať takéto typy stories, ktoré slúžia len na jednu vec – follow.

Po kliknutí na nametag, začnete sledovať dotyčného človeka.
Budete si môcť vybrať z 3 typov vizualít:

  • gradient / farba
  • emotikony
  • selfie

Z Feedu do Stories

Instagram bude pomáhať publisherom natívne preklápať posty do stories.
Reklama môže byť optimalizovaná na video views, reach, brand awareness, traffic, konverzie, app istall a lead generation.

YOUTUBE

Optimalizácia reklamy na IMPRESIE

Doteraz sme v prerolloch mohli optimalizovať reklamu na používateľov, ktorí ju pozerali aspoň 30 sekúnd.
Teraz už môžeme cieliť aj na impresie, takže nám započíta používateľa, aj keď reklamu prekočí.

Hlasovanie v Prerolloch

V prerolle sa nad buttonom „Preskočiť reklamu“ objavil poll.
Reklama nebude pre značku drahšia, keď kliknete na „dislike“. Len vám už podobný kontent, ako používateľovi, nebude v budúcnosti Youtube servírovať.

To je za tento mesiac všetko. Ak máte ešte nejaké novinky, ktoré sa neobjavili v článku, podeľte sa s nimi v komentároch. Vidíme sa nabudúce. Mizím.

 

 

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám