Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Ako sme vychytali kampaň pre RAJO PROBIA nature

Poznáte ju. Možno už viackrát navštívila vašu chladničku, ale asi ste si neuvedomili, že je tu už desať rokov.

Rajo Probia má na svojom konte už zopár produktových televíznych spotov a brandovú komunikáciu. Len nedávno zmenila svoju receptúru, zbavila sa farbív, aróm a škrobov. Stala sa poctivým jogurtom a nápojom so 100% prírodnými zložkami. Aj preto dostala priliehavé priezvisko: Nature.

Probia Nature je prémiový produkt a Rajo to chcelo ukázať v imidžovej kampani, nanovo ju predstaviť širokému publiku, odkomunikovať jej prírodné zloženie a dve nové príchute.

Nič sa nepodcenilo a kreatívny koncept sa tendroval s viacerými agentúrami! Bém!

#triadpower

My sme sa ale nezľakli, spojili sme dva kreatívne tímy a vytvorili tri koncepty – tradičnejší, rafinovanejší a najkrajší.

S tým najkrajším „Príroda je na dosah!“ sme vyhrali!

Víťazstvo chutí jogurtovo, ale bolo treba rýchlo konať. Poďme si teda prejsť, ako tento koncept vznikal a dostal sa až do cieľovej rovinky.

S kým sme jogurt miešali…

Len raz za reklamný rok sa agentúre podarí, že vizuálna referencia, ktorú ponúka klientovi na prezentácií, sa aj reálne stane exekúciou v plnej kráse.

Nám sa to spoločne s klientom podarilo vychytať naparádu, a to tak, že sme sa nehanbili a úspešne sme oslovili talianskeho umelca Guida Danieleho. Práve on je tvorcom obrázkov, ktoré sme našli na nete a slúžili nám ako vzor vytúženého výsledku.

Samozrejme, v hre boli aj naši domáci umelci, no pán Daniele bol rana na istotu.

Guido Daniele je naozaj príjemný šedivý pánko, ťažký profík so 100% hustým portfóliom a dlhoročnými skúsenosťami. Zúčastnil sa aj castingu rúk, kde spomedzi študentov bábkoherectva vybral tých najzručnejších. Len určitý typ ruky totiž dokáže zahrať vlka, iný sa zas dokonale hodí na znázornenie labute.

Ruky na castingu museli byť oholené a presne dva dni pred natáčaním depilované voskom. Nakrúcanie trvalo bezmála tri dni, pretože detailné namaľovanie jedného zvieraťa mu trvalo približne päť hodín.

Mach v zime?

V spleti časových údajov sa však teraz vráťme trochu späť. Týždeň pred prvým filmovacím dňom sme ani zďaleka nemali vyhraté. Chcelo to pevnú ruku režiséra. Spomedzi ponúkaných nás najviac oslovil treatment Jonáša Karáska. Ten nás zbalil na to, že presne pomenoval všetky nástrahy, ktoré pri takomto spote hrozia a zároveň ponúkol fungujúce riešenia.

Spolu s ním sme tiež definitívne vybrali hlavných hrdinov. Zvolili sme také zvieratá, ktoré sa dajú znázorniť  čo najrozmanitejšími gestami. Do finálneho výberu sa preto nedostala sova, rys či orol.

Nie je sranda vytvoriť v štúdiu rozkvitnutú prírodu uprostred februára, ale produkcia Protos Productions to zvládla na jednotku. Dizajnérka Nina napríklad vykopala mach spod snehu na svojej chate, lebo ten z kvetinárstva sa jej nepozdával.

Natáčanie sa príjemne míňalo ako Probia z cateringu a zo všetkých najviac sa na ňom spotili bábkoherci, ktorí museli opakovane (aj niekoľko hodín) rukami vytvárať dokonalú pózu zvieraťa. Takého jeleňa tvorili až tri ruky, takže si vyžiadal súhru dvoch hercov.

Ale to vraj nie je nič nezvyčajné, pretože ako sme sa dozvedeli, aj Raťafáka Plachtu vraj hrali dvaja herci.

Vedeli ste že…?

Mnohé drobné či okatejšie detaily vznikli za pochodu. Beh jeleňa sa kvôli zložitosti pohybu nedal natočiť inak ako pospiatky. Záverečná bodka spotu (packshot) vznikla, keď si klientky spomenuli: „Veď my máme také pekné drevené logo Probie. Nevedeli by sme ho nejako zakomponovať?“ Jasné, že vedeli 🙂

Keď už bolo všetko dobre zamiešané a pretrepané, podarenému obrazu pridala spád hudba Matúša Širokého. Hotový spot už asi dobre poznáte 😉

To nie je všetko!

TV spotom, ktorému sa darilo aj na facebooku, naša kampaň ani zďaleka nekončí. V spolupráci s fotografkou Táňou Hojčovou sme vytvorili vizuály, vďaka ktorým môžu mať ľudia na uliciach a predajniach prírodu o čosi viac na dosah.

 

A ak by to nestačilo,  v rádiu si môžete vypočuť kompletné zloženie robie.

 

 

Kampaňou žije aj náš klient. V spoločnosti Rajo si na dverách vo svojej budove vylepil takéto smiešne nálepky, ktoré sme mu vytvorili.

Dokonca si sami takto veľkolepo vyzdobili vchod. No uznajte.

Zdá sa, že táto kampaň sa nám celkom podarila. Bavilo nás ju tvoriť a podľa ohlasov ľudí baví a nadchýna. A to je to hlavné. Nič v reklame nie je viac.

Som optimista a verím, že takýto nápad je u nás v TRIADe na dosah každý deň. Stačí po ňom len siahnuť.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.