| Jaro Zacko
Ako pomáhajú mobilné aplikácie predávať.
Minulý týždeň som na konferencii o mobilnom marketingu Mobile Rulezz 2011 prednášal o tom, ako urobiť mobilnú aplikáciu, ktorá naozaj pomôže predávať. Pre tých, ktorí sa na tejto zaujímavej konferencii nemohli zúčastniť, prinášam svoju prezentáciu.
Mobilné aplikácie sú nové médium
Žijeme v digitálnej dobe. Síce nie všetci sme na Facebooku ale úplne každý má mobil. Preto v digitálnej dobe aj marketing musí byť digitálny. Mobilné aplikácie sú pre mňa výborné nové médium, ktoré môžeme použiť v kampaniach a vtiahnuť tak užívateľov do hry. Mobilné aplikácie síce ešte nezasiahnu tak veľa ľudí ako klasické médiá, ale za to s nimi strávime omnoho viac času (až 4 minúty v priemere) a dávajú nám nové zážitky so značkou.
Už čoskoro vám priblížime niektoré naše mobilné aplikácie ako Pilsner Kompas alebo Promile Info (a aj jednu novú tajnú) a aj to, ako pomohli značkám.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>
Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu