Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

3 spôsoby, ako vyniknúť na Instagrame

Instagram je sociálna sieť, ktorá funguje na princípe pridávania fotiek a ich označovania pomocou #hashtagov. Krásna úvodná poučka (ktorú všetci poznáme), ale ako ho využiť na propagáciu seba alebo svojej značky? To si ukážeme na konkrétnych príkladoch. Na ľuďoch, ktorí robia niečo výnimočné a vedia to predať vďaka Instagramu.

Prečo ho používať?
1. Pretože na fanúšikov pôsobíte vizuálne – v súčasnosti ľudia reagujú pozitívnejšie na jasné posolstvo, ktoré predáte fotkou alebo obrázkom.
2. Pretože sa hovorí, že raz vidieť je viac ako stokrát počuť – svoje posolstvo odovzdáte efektívnejšie.
3. Pretože môžete prísť s novým nápadom a vďaka Instagramu ho viete pekne ukázať svetu. Až tak veľa dobrých kampaní na ňom ešte nebolo…

V prvej časti blogu vám predstavím ľudí, ktorí skvele využili Instagram na spropagovanie seba a svojej práce.

Ilustrátorka Geffen Refaeli z Tel Avivu sa dostala do povedomia vďaka svojmu Instagram účtu @dailydoodlegram. Každý deň zdieľa svoje ilustrácie, ku ktorým ju inšpirovali fotky, ktoré sa jej zobrazili v news feede. Často vyberie dve fotky od rôznych autorov, ktoré spojí do jedného ilustračného diela. Do popisu označí autorov fotiek, a tak skutočne vidíte, že je to jej každodenná zábava a práca. Ilustrácie potom predáva na svojom eshope.
Followers – viac ako 52 000
Prečo to funguje – ide o spojenie zaujímavej myšlienky a reálneho sveta, v ktorom spája fotky ľudí, ktorých followuje. Celý proces sa deje na Instagrame. Od hľadania inšpirácie, až po finálne dielo. 🙂
Pozrite si krátky dokument o jej práci, ktorý samotné Vimeo vybralo medzi ich odporúčané.

@muradosmann je už dobre známy umelec z Ruska, ktorý sa preslávil vďaka Instagramu, kde zdieľa úžasné fotky z celého sveta, na ktorých ho jeho snúbenica drží za ruku. Fotky vyzerajú veľkolepo a majú jedinečný štýl. A pritom táto póza vznikla celkom náhodou na dovolenke v Barcelone. Muradovu snúbenicu nebavilo jeho neustále fotenie a čakanie a ťahala ho ďalej. Vznikol z toho projekt, ktorý je fotený väčšinou na iPhone a používa hashtag #followmeto. Murad so snúbenicou dostávajú ponuky od značiek ako Tommy Hilfiger, ktorý ich pozval spraviť jedinečné fotky na jeho módnu prehliadku.
Followers – viac ako 1,8 milióna
Prečo to funguje – v tomto prípade ide o prepojenie fotiek z krásnych miest na celom svete a emócie. Akoby ho jeho snúbenica sprevádzala po celom svete. Jedinečná póza a krásne prostredie spravili z týchto fotiek fenomén, ktorý kopírujú ľudia po celom svete.

Novou hviezdou Instagramu sa stal @rafaelmantesso, umelec z Brazílie, ktorého inšpiroval rozvod a to, že mu bývalá manželka vysťahovala byt a nechala ho medzi bielymi stenami so sympatickým psom, bull terrierom, Jimmym Choo. Vytvoril vtipný projekt, v ktorom kreslí na biele plochy v byte a Jimmyho umiestňuje do rôznych vtipných situácií. O jeho účte na Instagrame už písali aj Daily mail, Mashable a objavil sa aj v televíznej show.
Followers – viac ako 126 000
Prečo to funguje – opäť super nápad, v pozadí ktorého je emotívny príbeh a hlavným hrdinom je milý psík. Celé veľmi pekne spracované. Čiže na tom funguje všetko. 😀

Toto sú prípady, kedy šikovní ľudia vedeli využiť výhody Instagramu vo svoj prospech a vďaka nemu spropagovali seba a svoju prácu. Samozrejme, podobných prípadov je viac. 😉

Takže hopšup naberajte inšpiráciu na Instagrame a možno aj vám napadne niečo super. V druhej časti blogu si ukážeme, ako na Instagrame komunikujú niektoré značky a úspešné kampane, ktoré boli na tejto sociálnej sieti.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám