Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Ďakujeme, VÚB banka

Naša agentúra sa dlhé roky profilovala ako digitálna, ale vždy sme vedeli, že strategicky aj kreatívne vieme ponúknuť klientom viac. Pomaličky postupne prichádzali príležitosti na ATL projekty, až jedného dňa prišla pozvánka na TEN TENDER. VÚB banka nás pred šiestimi rokmi pozvala, aby sme ukázali, ako by sme integrovali ATL a digitálnu komunikáciu do jedného celku a ako by sme značku posunuli ďalej. Bol to ťažký oriešok, druhá najväčšia banka na trhu dlhodobo a konzistentne komunikovala tak, že výdavky do reklamy boli výrazne nižšie ako ich konkurencia, ale dosiahnuté výsledky konkurenciu predbiehali.

Challenge accepted!

VÚB banka sa stala naším úplne prvým fullservisovým fee klientom v histórii agentúry. Počas tých 6 rokov spolupráce sme nadviazali na úspešný dlhodobý koncept s Peťou Polnišovou, či vytvorili úplne nové komunikačné linky pre rôzne produkty a aktivity banky. Výsledkom bol nespočet úspešných kampaní, ktoré naplnili ambiciózne ciele či dokonca získali ocenenia doma i vo svete.

Táto spolupráca bola pre nás jedinečná nielen vďaka projektom a kampaniam, ale najmä vďaka ľuďom z VÚB, ktorí boli pre nás partnermi – nielen vtedy, keď bolo treba pritlačiť a vrátiť návrhy na prepracovanie, ale aj vtedy, keď bolo treba vyzdvihnúť a pochváliť. Tieto skúsenosti sú pre nás nenahraditeľné a neostáva nám nič iné, ako za ne poďakovať. ĎAKUJEME, VÚB TÍM!

“Vďaka Peťovi Stopiakovi a Martine Hrivnákovej som sa naučila, že obojstranná spokojnosť so spoluprácou je nepomenovaný side-projekt, ktorý sa deje pri každom klientovi a netreba na to zabúdať. Na spoločných senior statusoch sme sa nielen ľudsky spoznávali a ladili, ale pomenovávali potenciálne vznikajúce problémy, ktoré tak dostali riešenia ešte skôr, ako by vyvreli na povrch v plnej sile. Pokora, nadhľad, odosobnenie a vzájomná dôvera boli našimi piliermi celú dobu a postavili sme na nich spolu nadštandardne dobrý vzťah medzi klientom a agentúrou. Som za to vďačná a čerpám z týchto skúseností doteraz”, vraví Maru Mitlíková, naša CEO.

Vlado Kurek, vtedajší Creative Director spomína na jeho najsilnejší moment: “Pamätám si, ako po prvom covidovom uvoľnení sme začali robiť na novej kampani a presne v čase natáčania prišlo ďalšie sprísnenie hraníc. A tak prvý (a asi aj posledný) raz sme točili tak, že režisér sedel v Prahe s tabletom a telefónom a zvyšok štábu, herci, agentúra a klient v Bratislave s rúškami na pľaci. Asistent réžie chodil s tabletom od nás ku hercom ako keď Sheldon Cooper posielal svojho robota.”

“Pamätám si Martinu Hrivnákovú, o ktorej išli chýry ako o najnáročnejšom klientovi na trhu a s akým rešpektom sme do tendra vstupovali. Bola to pravda – ale v dobrom zmysle slova. Pamätám si to prekvapenie pri covidovom vyhlasovaní Grand PRIX Effie Europe, keď som bol sám v zasadačke a s ničím takým sme vo sne nerátali. Pamätám si Miláno, Nivy a Devínske venčenie psíkov s Martinou, ktoré ako jediné pokračuje”, vyťahuje top spomienky Martin Woska, náš Chief Creative & Strategy Officer.

Katka Poláková, naša COO: “Pri VÚB teame som strávila síce iba posledný cca rok, najmä s Peťom Stopiakom a Evkou Kollárikovou a hoci ten čas bol krátky, cením si, že sa nám v podstate hneď podarilo nastaviť si vzájomne partnerský vzťah. Kedy sme si vedeli dať otvorený, často aj veľmi kritický feedback, a naopak, aj neformálne sa porozprávať na osobnejšie témy. A toto si naozaj veľmi cením.”

Pod vizuálnu stránku (a nielen to) sa výrazne podpisoval Peter Baslík, ktorý spomína na jeden z najnáročnejších projektov, na ktorého konci bol ale skvelý výsledok: “Projekt, ktorý začínal ako „Infostena na recepcii” centrály VÚB sa dlho ťahal, menil a nabaľoval, až sme skončili pri spolupráci s Jarom Kyšom, pretože až vtedy bolo jasné, že z toho má byť skutočne niečo výnimočné. Až vtedy sa celá inštalácia začala nazývať Reverse Sun. Popri jej výrobe sme riešili aj kampaň, ktorá nakoniec dopadla krásnym videom a Zlatým Klincom. A niekde v strede tohto projektu začal vznikať akýsi „vedľajší produkt kampane” – Fontraising. Pri tvorbe kľúčového vizuálu pre Reverse Sun boli Peter s Martinou stále nespokojní s výsledkom a stále nám verili a vyzývali nás, že sme schopní doniesť určite aj niečo lepšie. A vďaka ich tvrdohlavosti a nespokojnosti vznikol Font pre včely a následná kampaň Fontraising. A ja im ďakujem za to, že sa nikdy neuspokojili s priemerom.”

Pre account managerov je spolupráca s tak veľkou značkou mimoriadne náročná, ale zároveň bohatá na skúsenosti. Katka Puškárová, Senior Account Managerka: “Pre mňa to boli bláznivé 4 roky. Vyskúšala som si joby všetkého druhu, ktoré ma profesionálne posunuli a extrémne veľa naučili. Špeciálne by som vypichla môj obľúbený job – hrnčeky pre zamestnancov. Možno si niekto povie, prečo by niekto spomínal takýto job. A odpoveď je jasná: je to jednoduchý spôsob ako sa dozvedieť kvantum informácií o ľuďoch z klientskej strany, čo majú radi a čo ich baví aj mimo práce. A zároveň je to dobrý oddych od všetkých ATL-iek. :)”

Zažili sme za tie roky naozaj veľa lepších aj horších prezentácií, feedbackov, stretnutí, či telefonátov, kampaní aj výsledkov, úspechov aj ocenení, zážitkov aj skúseností.

Bola to jazda! ĎAKUJEME, bolo nám cťou!

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>

Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu