Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

MÁJOVÝ TRIADWATCH

Májový TRIADWATCH sme pre vás chystali konečne v krátkom tričku a s láskou (ale to všetky, lebo tajná ingrediencia je vždy láska). Rýchlo pusu pod čerešňou a šup na nové social media news mesiaca, ktoré sú real. Nie ako followeri na Instagrame… Vedeli ste že až 45 % používateľov na Instagrame je fakeových? Mazec, čo?

Okrem toho americkí vedci z Triadu zistili aj to, že kto nestíha čítať, ten stíha počúvať:

Nech sa páči, pre tých, ktorí si to chcú prečítať, máme všetko čierne na bielom:

Facebook

Kometáre – Viac ako len komentáre. hihi

Okrem vypínania komentárov si Facebook povedal, že by bolo fajn dať skupinám možnosť spomaliť komentovanie.

Vraj by sa tak mohol vytvoriť priestor na vyjadrenie pre všetkých používateľov, nielen tým “najhlučnejším” jednotlivcom. Pomôcť by nám mal aj tak, že jednoducho tagneme pravidlá skupiny do komentára a komentujúceho upozorníme.

Zdroj: Matt Navarra

Zdroj: Matt Navarra

Titulky na Facebooku? Turn it ON!

Ale v slovenčine ešte nie, to zase pŕrr.

Túto možnosť budú využívali len používatelia v anglicky hovoriacich krajinách. Tak, ako je to pri novej možnosti na Instagram Reels ako sme si hovorili nedávno. Pamätáte?

Zdroj: Twitter > Alex193a

Zdroj: Twitter > Alex193a

Plánovanie stories cez Business Suite

Áno, áno, áno! It was náš sen ale možno to bude soon aj realita.

Vyzerá to tak, že sa konečne dočkáme plánovania stories aj v niektorom z desktop toolov od Facebooku. Prácu by nám tak uľahčil aj tým, že by sme si stories ukladali ako koncepty.

Zdroj: Social Media Today

Instagram

„Super mention“ sticker

Bude fakt super. Teda ak by sme chceli, aby naše storky videla napríklad Beyoncé alebo Barack Obama. Mala by to byť platená možnosť, ktorá by bola akousi zárukou, že otagovaná osoba vašu story určite uvidí. Skrátka taká istotka za peniašky.

Zdroj: @alex193a

„Link“ Sticker

Nielen, že profily nad 10k followerov majú swipe up, ktorý im sem-tam tíško závidíme, po novom im pravdepodobne pribudne aj možnosť zdieľať linky priamo v stories.

Pôjde o link v podobe stickeru, ktorý im dá viac možností ako pracovať s prelinkovaním. To by sa občas zišlo aj nám, obyčajným smrteľníkom pod 10k, však?

Zdroj: @alex193a

 

Instagram is the new Google?

Instagram by chcel priniesť zaujímavú pomôcku, ktorá by nám ohromne uľahčila vyhľadávanie obsahu na svojej platforme. Čokoľvek vyhľadáte podľa hashtagov v rámci konkrétnej lokality na mape. Túto možnosť by sme by využili určite všetci a niektorí ľudia by možno začali využívať hashtagy o čosi rozumnejšie.
#instagirl #instaboy #triadjelaska

Zdroj: @alex193a

Ešte dlhšie Reels

Najskôr nám Instagram ponúkol 15s Reels, potom ich predĺžil na 30s, aby lepšie konkuroval TikToku a teraz ide ešte ďalej. Vyzerá to tak, že budeme mať možnosť postnúť aj 60s Reels. Aspoň to umožnil vybraným profilom. Otázkou je, či dlhšia verzia ľudí osloví a dá priestor novému kreatívnemu využitiu, alebo naopak, budú ľudí nudiť a skôr ostanú pri kratších možnostiach. Uvidíme.

Zdroj: Matt Navarra

Ads už aj v Reelsoch, no toto?!

Ak vám všetky možné spôsoby propagácie na sociálnych sieťach nestačili, môžete skákať po plafón. Reklamu v Reelsoch už testujú napríklad v Indii aj Brazílii. Je teda len otázkou času, kedy dorazia aj na Slovensko. Instagram tak ponúkne priestor na 30s reklamné reels s možnosťou interakcie s používateľmi.

Zdroj: The Verge, Matt Navarra

Feed len pre Reels

Každý máme svoje guilty pleasure a práve pre tých, čo to cítia podobne a radi scrollujú Reels pripravuje Instagram samostatný feed len pre Reels. (Jé, čau TikTok..)

Čo je výhodou? Uvidíš tam len videá profilov, ktoré fakt sleduješ, takže sa nemusíš preklikávať cez tie, ktoré ťa absolútne nezaujímajú.

Zdroj: Matt Navarra

Lajky nie sú všetko

Content je content.

Ak ťa lajky nezaujímajú, alebo sa od nich chceš odosobniť, možno sa dočkáš možnosti skryť ich alebo vypnúť na svojich postoch.

Instagram to už testuje a vrabce čvirikajú, že niečo také chystá aj Facebook.

Zdroj: The Verge

 

Youtube

Youtube videá s dabingom

Na Youtube máme možnosť vybrať si z titulkov a čoskoro si vraj vyberieme aj dabing. Po poľsky, prosííím! 😀

Zdroj: Matt Navarra

 

Linkedin

Linkedin bez linkov

Znie to zvláštne ale dáva to logiku. Linkedin chce, aby sme konverzovali na ich platforme a neodchádzali inde. V experimente od Hootsuite potvrdili hypotézu, že posty na Linkedine obsahujúce prelinkovaný obsah majú nižší engagement a zásah.

Zdroj: Hootsuite

TikTok

Ďalšie skvelé možnosti práce so zvukom v najsťahovanejšej appke Q1

TikTok neustále prichádza s novými zvukovými efektami aj filtrami, aby bol pre svojich používateľov stále atraktívny.

Niet sa čomu čudovať, veď už je skoro tam! Aplikácia sa pomaličky blíži k hranici 1 mld. používateľov. Rastie do krásy (alebo skôr pekných čísel) už druhý rok.

Zdroj: App Annie, PR week

Zdroj: App Annie, PR week

Zdroj: Techcrunch

A myslí to s nami vážne

TikToku sa podarila sa mu skvelá spolupráca s lídrom v produkcii kreatívneho softwéru, firmou Adobe. Tvorcovia obsahu si môžu videá vylepšiť pomocou programu Level up with Adobe. Zatiaľ nie pre všetkých, len 33 vybraných s poriadnym follower countom.

Zdroj: TikTok

Spotify

Spotify sa spája s Locker room

Nebudeme si tu štekliť ušká. Clubhouse urobil v našich zariadeniach prievan a Spotify nechce ostať sedět v koutě. Kúpil preto aplikáciu Locker room, ktorá ponúka možnosť živého komentovania športovýh eventov.

Toto spojenie si môžete predstaviť ako Live chat na Clubhouse s tým, že po ukončení si svoju nahrávku môžete bezproblémovo zazdieľať medzi ostatnými Spotify podcastmi.

Do akej miery bude toto využitie efektívne sme zvedaví aj my.

Ták a to je všetko priatelia!  Tadidádidááááá.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám