Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Z tohtoročného PIAFu sme si odniesli bronz a shortlist

Prague International Advertising Festival je medzinárodná súťaž v reklamnej kreativite, konajúca sa v Prahe. Tento rok to bol už jej štvrtý ročník.

Z PIAFu sme si v minulosti odniesli viacero cien, vrátane zlata za kampaň Analytics.sk. Tento rok sme sa opäť rozhodli porovnať naše práce
v medzinárodnej konkurencii a zabojovať o cenné kovy. Do súťaže sme prihlásili štyri práce pre našich klientov O2 Slovensko, české O2 a Pilsner Urquell.

Do kategórie Audience engagement sme prihlásili Posledný komentár pre české O2 a v konkurencii agentúr ako BBDO New York alebo Vola AB zo Švédska sme získali bronz.

Spoznaj svoj Pilsner získal shortlist v kategórii Best Beer Ad. Pri prácach ako Bud Light od Mark BBDO New York, vytvorenú pre Super Bowl, to berieme ako pekný úspech.

Ďakujeme porote, obom klientom a aj kamarátom z českého Triadu nielen za prebratie ceny 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Máš už dosť veľa skúseností a je čas sa posunúť ďalej? Možno je čas napísať nám. Hľadáme senior art directora a idea makera v jednej osobe, ktorý nerozmýšľa v šablónach, vie vymyslieť super veci do telky aj na Instagram a nebojí sa rýchleho tempa a voľných víkendov. Viac o tejto pozícii >>.  

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám