Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Z tohtoročného PIAFu sme si odniesli bronz a shortlist

Prague International Advertising Festival je medzinárodná súťaž v reklamnej kreativite, konajúca sa v Prahe. Tento rok to bol už jej štvrtý ročník.

Z PIAFu sme si v minulosti odniesli viacero cien, vrátane zlata za kampaň Analytics.sk. Tento rok sme sa opäť rozhodli porovnať naše práce
v medzinárodnej konkurencii a zabojovať o cenné kovy. Do súťaže sme prihlásili štyri práce pre našich klientov O2 Slovensko, české O2 a Pilsner Urquell.

Do kategórie Audience engagement sme prihlásili Posledný komentár pre české O2 a v konkurencii agentúr ako BBDO New York alebo Vola AB zo Švédska sme získali bronz.

Spoznaj svoj Pilsner získal shortlist v kategórii Best Beer Ad. Pri prácach ako Bud Light od Mark BBDO New York, vytvorenú pre Super Bowl, to berieme ako pekný úspech.

Ďakujeme porote, obom klientom a aj kamarátom z českého Triadu nielen za prebratie ceny 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

SOCIAL MEDIA BRAND MANAGER - V Agentúre roka máme voľné miesto pre Social Media človeka, ktorý už vie, ako sa táto práca robí a má s ňou aspoň 2 roky skúseností. Ak to chceš skúsiť, šup, toto miesto nebude dlho voľné :)  Prihlás sa!

ACCOUNT DIRECTOR -a sme naposledy hľadali v roku 2014, ak máš na to skúsenosti a trúfneš si, hlás sa teraz, nech nevyčkávaš do roku 2024! Viac info >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám