Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Ako stihnúť šesť kampaní za jeden mesiac karantény

V máji sa oslavuje práca, stavajú sa dievčatám máje na priedomí, a všetko (na veľkú radosť nás alergikov) kvitne. Náš máj v TRIADe nebol veľmi odlišný. Napriek prekvitajúcej karanténe sme sa postavili zadaniam čelom vpred a prácu oslavovali prácou. Dennodenne. Od prvého po posledný máj sme dali von šesť kampaní.

Spolu si poradíme aj v ťažkých časoch
(On air od 1. mája)

V marci sme pre VÚB mali začať vyrábať novú kampaň, v ktorej by sme ľuďom dobre poradili. Potom prišla pandémia, karanténa a všetko hore nohami. Aj v tejto situácii sme spolu dokázali pripraviť komunikáciu, ktorá dáva zmysel. V čase, keď množstvo značiek odišlo z mediálneho priestoru sme dokázali vytvoriť sériu TV spotov a online videí, ktoré konzistentne odkazovali jednu správu: Spolu si poradíme.

Takmer dvojmesačná kampaň bola otvorená spotom s prázdnymi ulicami, potom prišli povzbudivé slová pre podnikateľov, kampaň na záchranu pamiatok a nezabudli sme ani na mamy. Pozrite si túto dojímavú pripomienku spred mesiaca:

 

Každý z marketingu vám potvrdí, že uplynulé tri mesiace boli extra ťažké a vyčerpávajúce. To, že sme si poradili v tomto prípade je veľký kredit nášmu klientovi z VÚB.

Pozeráte nekonečne dlho na obrazovku?
(On air od 14. mája)

To, že posledné tri mesiace bola sledovanosť televízií na extrémnych číslach (špeciálne hneď marec, ktorý si odtrhol pre seba titul najsledovanejší mesiac v dejinách merania na Slovensku), asi viete.

My sme vedeli, že pri komunikovaní nekonečných dát od O2 máme k dispozícii mocnú zbraň. Zdenu Studenkovú, ktorá reprezentuje spojenie O2 Smart Paušálov a HBO GO. Tak sme si spolu s ňou pozreli jej prvý diel skvelého seriálu Terapia. Keď ľudia nemôžu ísť do kina, mohli si pozrieť kvalitný seriál spolu so svojou obľúbenou herečkou. Schválne, ako zareaguje pani Zdenka na speváčku Luciu, keď si zanadáva? Odpoveď je v prvých jedenástich minútach videa. Ale vy by ste sa naň vedeli pozerať nekonečne dlho, že?

Prvýkrát za 30 rokov
(On air od 25. mája)

Kto uväznený doma nepozeral do televízora a počítača, ten asi čítal knihu. My sme ich nielen čítali, ale aj obsadili do televízneho spotu. Pre nového klienta Martinus sme vytvorili ich prvý televízny spot v 30-ročnej histórii existencie značky.

Obsadili sme doň legendy ako Sherlock Holmes a spoločne so všetkými knihomoľmi sme otvorili symbolické dvere do sveta príbehov a fantázie. Natáčanie za prísnych hygienických pravidiel je kapitola sama o sebe, našťastie so šťastným koncom. Ísť do televízie v tomto čase je náročné, ale veľmi správne rozhodnutie. Sme presvedčení, že sa Martinusu a všetkým knihomoľom vráti.

Ako prekľučkovať medzi problémami?
(On air 25. máj)

Najlepšie s Peťou Vlhovou a s poisťovňou UNIQA. Kým veľká časť marketingu sťahovala reklamy z televízie a išla na (ne)dobrovoľný spánok, my sme pre nášho klienta natočili dva sponzorské odkazy priamo v posteli s Peťou Vlhovou. Pretože pre pokojný spánok klienta je dôležité vedieť zapnúť vtedy, keď iní vypínajú.

Oni nemôžu. Vy áno.
(On air od 28. mája)

Doslova za pár – veľmi hektických dní – sme sa stihli zúčastniť tendra, vyhrať ho, vyrobiť a nasadiť reklamu, ktorá je výsostne aktuálna – podpora domáceho turizmu pre región Banská Štiavnica. Ruku hore, kto ste už oželeli dovolenku pri mori? Myslel som si.
Plán B – Banská Štiavnica (a celkovo Slovensko) nie je vôbec zlý nápad. Čo by dali za to Jamajčania či Indovia, keby si mohli obzrieť naše krásy. Oni nemôžu, vy áno. Tak znel v skratke nápad, ktorý sme pretavili do online reklamy.
Hranice natáčania sa pochopiteľne neustále posúvajú. Preto sme insight so zatvorenými hranicami a nemožnosťou cestovať nielen mohli vymyslieť, ale s platformou Fiverr aj realizovať. Nie je ľahké riešiť to na diaľku, ale hranice sa majú predsa prekračovať.

Svet sa stále točí. Ale občas mu treba pomôcť.
(On air 25. máj)

Paralelne s tým všetkým sa odohrala najväčšia pozvánka na pivo v histórii Pilsner Urquell, a my sme boli veľmi radi pri tom. Začalo to už aktivitou www.zachranhospodu.cz predtým, ale teraz v máji sme z pražského TRIADu dali von veľkú kampaň, ktorá má ambíciu roztočiť kolesá ekonomiky, pomôcť krčmičkám a vytočiť nejaké to pivko pre nás všetkých.
Kampaň vznikla za neuveriteľných osem pracovných dní (to naozaj nie je pravidlo) a obsadila titulky všetkých veľkých denníkov v ČR, vybraných denníkov na Slovensku a k tomu televízny spot v dvoch variantách a kopu vecí k tomu.

Taký bol mesiac máj. Trval približne sto dní (pocitovo), podobne ako tie posledné prazvláštne mesiace. Ale ako vidieť z tejto prehliadky, dá sa.

Dá sa urobiť veľa dobrej roboty a pomôcť klientom, ktorí to potrebujú. Ak patríte k nim, kliknite si na www.gameplan.triad.sk. Jún a ďalšie mesiace sú otvorené.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.