| Matúš Kollár
Ako zvýšiť aktivitu fanúšikov na Facebook page o 1 426%
Pre O2 sme vytvorili interaktívne video priamo v statuse na Facebooku. Bežiacu maňušku Eda povzbudili fanúšikovia viac ako 27 000 komentármi.
O2 v aktuálnej kampani oslavuje 7 rokov a komunikuje férovosť ako beh na dlhé trate. Súčasťou kampane sú aj netradičné aktivity, ktoré majú za cieľ odmeniť zákazníkov za vernosť a poďakovať sa za spoločný beh. Pre všetkých fanúšikov O2 sme vytvorili súťaž Férová Štafeta, kde maňuška mala bežať symbolických 7 dní bez prestávky.
Každý komentár povzbudil maňušku
Za každý komentár pod statusom bežala maňuška Edo o jednu minútu dlhšie. Aby maňuška bežala celých 7 dní, potrebovali sme presne 10 080 komentárov. Odmenou za podporu bola možnosť vyhrať jeden zo 7 smartfónov.
Aby bol beh zaujímavejší, spestrili ho aj #hashtagy, na ktoré Edo interaktívne reagoval. Napríklad za #dotoho sa maňuška vo videu osobne poďakovala, #Australia otočila obraz hore nohami, pri hashtagoch miest (#Kosice, #BanskaBystrica, #Bratislava, #Trencin a ďalšie) maňuška prebehla vybraným mestom a pod.
Rekordné výsledky
Edov beh v statuse získal presne 27 107 komentárov a prekonal tak nastavené ciele o 17 027 komentárov (+269%). Ak by sme Eda nechali bežať takto ďalej, vystačila by mu energia skoro na ďalšie 2 týždne. Ak porovnáme údaje z Facebook stránky O2 SK pred spustením súťaže a v období po nej, tento jeden post zdvihol aktivitu fanúšikov o 1426 %.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.