| Kristína Kijacová
Ako sa ľuďom vysávajú emaily
Predstavte si, že idete po nákupnom centre a zrazu zistíte že vás nasleduje malý, zlatučký vysávač. Robotický vysávač iRobot si takto hľadal svoj domov v slovenských nákupných centrách.
Kto ho chcel pre seba, musel dať najprv samozrejme vysavaču kontakt. A to sa logicky najlepšie robí tak, že mu ho dáte povysávať 🙂
Pozrite sa ako:
Táto milá aktivitka bola súčasťou kampane pre iRobot a keď ste ho nezastihli v nákupných centrách, môžete ho ešte stále stihnúť tu
.
Okrem toho vás určite bude zaujímať automatický vysavač flashových reklám 😉
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>
Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu