Pripravený na novú výzvu?
Poď k nám
| Jaro Horváth
Nové formáty Facebook reklám. Pre koho sú určené?
Po tom, ako Facebook spustil obrovskú vlnu video contentu od užívateľov a najmä značiek reklamným formátom "video views", prichádza s ďalšími rozšírenými možnosťami pre marketérov. Tu sú:
1. Multiproduct ads V zásade sa jedná o možnosť propagovať viac produktov v rámci jednej reklamy. Produkty je možné horizontálne preklikávať, pričom reklamou môžete automaticky zasahovať ľudí, ktorí navštívili vašu web stránku, aplikáciu, alebo ľudí podľa špecifických záujmov, lokácie a podobne. Osobne som zvedavý na výsledky týchto reklám. Na jednej strane môžu zvádzať k tomu, povedať veľa na malom priestore, na strane druhej strane môže reklama pôsobiť mätúco. Teším sa na reálne výsledky.
2. Obchodovanie v skupinách Ďalším krokom, ktorým chce Facebook pomôcť toku peňazí, je nová funkcia pre lepšie obchodovanie v obľúbených Facebook skupinách - najčastejšie rôznych susedských burzách. Facebook chce inzeráty viac odlíšiť od klasických postov a zároveň ich urobiť prehľadnejšie. Pri vkladaní inzerátu bude možné zadať: predmet predaja, cenu a miesto vyzdvihnutia / doručenia. Rovnako tak bude možné označiť tovar ako dostupný / nedostupný. Nateraz Facebook túto funkciu neplánuje spoplatňovať, ide mu o spríjemnenie pocitu zo “susedského” obchodovania.
Ako je obvyklé, sociálna sieť obe spomenuté novinky spúšťa najprv pre US market, postupne budú nasledovať aj ostatné trhy.
Btw: Call to action button, na obrázku vpravo dole ako "contact us", je dostupný už pre všetky slovenské facebook stránky. Napríklad cez náš button sa môžete objednať do nášho Triad Advertising Agency kaderníctva. :)
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Do domčeka na Devíne hľadáme nového člena tímu - Junior Full-Stack Developera, čo sa rád učí novým skills a nebojí sa nových výziev - možno si to práve ty!