Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Nové formáty Facebook reklám. Pre koho sú určené?

Po tom, ako Facebook spustil obrovskú vlnu video contentu od užívateľov a najmä značiek reklamným formátom "video views", prichádza s ďalšími rozšírenými možnosťami pre marketérov. Tu sú:

1. Multiproduct ads 

V zásade sa jedná o možnosť propagovať viac produktov v rámci jednej reklamy. Produkty je možné horizontálne preklikávať, pričom reklamou môžete automaticky zasahovať ľudí, ktorí navštívili vašu web stránku, aplikáciu, alebo ľudí podľa špecifických záujmov, lokácie a podobne. 

Osobne som zvedavý na výsledky týchto reklám. Na jednej strane môžu zvádzať k tomu, povedať veľa na malom priestore, na strane druhej strane môže reklama pôsobiť mätúco. Teším sa na reálne výsledky.
fb
2. Obchodovanie v skupinách 

Ďalším krokom, ktorým chce Facebook pomôcť toku peňazí, je nová funkcia pre lepšie obchodovanie v obľúbených Facebook skupinách - najčastejšie rôznych susedských burzách. Facebook chce inzeráty viac odlíšiť od klasických postov a zároveň ich urobiť prehľadnejšie. Pri vkladaní inzerátu bude možné zadať: predmet predaja, cenu a miesto vyzdvihnutia / doručenia. 

Rovnako tak bude možné označiť tovar ako dostupný / nedostupný. Nateraz Facebook túto funkciu neplánuje spoplatňovať, ide mu o spríjemnenie pocitu zo “susedského” obchodovania.
fb2
Ako je obvyklé, sociálna sieť obe spomenuté novinky spúšťa najprv pre US market, postupne budú nasledovať aj ostatné trhy.

Btw: Call to action button, na obrázku vpravo dole ako "contact us",  je dostupný už pre všetky slovenské facebook stránky. Napríklad cez náš button sa môžete objednať do nášho Triad Advertising Agency kaderníctva. :)
Screen Shot 2015-02-19 at 14.32.01

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

COPYWRITER & IDEAMAKER v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

ACCOUNT MANAGER - je u nás ten, kto sa nebojí veľkých výziev ani náročných klientov, ktorým preposielač nestačí, a vie si poradiť nielen v digitále. Jednoducho, hľadáme TRIADovského account managera, ktorý sa vynájde v každej situácii. Cítiš sa na to? Viac o tejto pozícii >>>

ACCOUNT DIRECTOR-a sme naposledy hľadali v roku 2014, ak máš na to skúsenosti a trúfneš si, hlás sa teraz, nech nevyčkávaš do roku 2024! Viac info >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám