Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je konverzia a konverzný pomer (Conversion Rate)?

Konverzný pomer je jeden z najdôležitejších ukazovateľov online marketingu. Najčastejšie je využívaný ako priamy ukazovateľ výkonnosti microsity, či landing page. Vyjadruje percento návštevníkov ktorí na stránke vykonali požadovanú akciu a zmenili sa tak (konvertovali) z bežných návštevníkov na vašich zákazníkov, abonentov a pod.

Konverzný pomer je udávaný ako percentuálny pomer počtu úspešne vykonaných akcií k počtu návštev na stránke.

konverzný pomer vzorec

Jednoduchý príklad: Na vašej stránke ste mali 1000 návštev a 50 objednávok produktu. Konverzia vašej stránky je teda 5%.

Požadovanou akciou ktorú návštevník na stránke vykoná, môže byť napr.:

  • realizovanie online objednávky produktu či služby,
  • registrácia na stránke,
  • registrácia newslettra,
  • vyplnenie kontaktného formuláru,
  • vyplnenie anketového formuláru,
  • stiahnutie súboru,
  • akákoľvek účelovo stanovená aktivita, ktorá presahuje bežné prehliadanie stránok.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

COPYWRITER & IDEAMAKER v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

ACCOUNT MANAGER - je u nás ten, kto sa nebojí veľkých výziev ani náročných klientov, ktorým preposielač nestačí, a vie si poradiť nielen v digitále. Jednoducho, hľadáme TRIADovského account managera, ktorý sa vynájde v každej situácii. Cítiš sa na to? Viac o tejto pozícii >>>

ACCOUNT DIRECTOR-a sme naposledy hľadali v roku 2014, ak máš na to skúsenosti a trúfneš si, hlás sa teraz, nech nevyčkávaš do roku 2024! Viac info >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám