Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je Open Rate?

Open Rate (OR) je dôležitý ukazovateľ pri emailových kampaniach či newsletteroch. Je to pomer medzi počtom otvorených a počtom rozoslaných emailov vyjadrený v percentách.

Ak ste teda rozoslali 10 000 emailov a z toho bolo otvorených 1 000, mali ste 10%-tný Open Rate.

OpenRate_vzorec

Treba povedať, že meranie otvorení emailov má svoje obmedzenia a nikdy nezodpovedá 100% realite. Je to kvôli tomu, že otvorenie emailu je možné zmerať iba pomocou načítania obrázku v konkrétnom emaily. Vačšina emailových klientov a freemailov má v prednastavení vypnuté načítavanie obrázkov a pre ich zobrazenie vyžaduje povolenie užívateľa. Pre porovnávanie a sledovanie úspešnosti emailovej kampane však stačí.

Open Rate emailu ovplyvňujú predovšetkým štyri faktory:

  • Odosielateľ emailu
  • Subject emailu
  • Nastavenie načítavania obrázkov email klienta
  • Doručiteľnosť (pozn.: Pokiaľ chcete Open rate očistiť od doručiteľnosti, počítajte ho iba z počtu doručených emailov)

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Máš už dosť veľa skúseností a je čas sa posunúť ďalej? Možno je čas napísať nám. Hľadáme senior art directora a idea makera v jednej osobe, ktorý nerozmýšľa v šablónach, vie vymyslieť super veci do telky aj na Instagram a nebojí sa rýchleho tempa a voľných víkendov. Viac o tejto pozícii >>.  

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám