Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je Open Rate?

Open Rate (OR) je dôležitý ukazovateľ pri emailových kampaniach či newsletteroch. Je to pomer medzi počtom otvorených a počtom rozoslaných emailov vyjadrený v percentách.

Ak ste teda rozoslali 10 000 emailov a z toho bolo otvorených 1 000, mali ste 10%-tný Open Rate.

OpenRate_vzorec

Treba povedať, že meranie otvorení emailov má svoje obmedzenia a nikdy nezodpovedá 100% realite. Je to kvôli tomu, že otvorenie emailu je možné zmerať iba pomocou načítania obrázku v konkrétnom emaily. Vačšina emailových klientov a freemailov má v prednastavení vypnuté načítavanie obrázkov a pre ich zobrazenie vyžaduje povolenie užívateľa. Pre porovnávanie a sledovanie úspešnosti emailovej kampane však stačí.

Open Rate emailu ovplyvňujú predovšetkým štyri faktory:

  • Odosielateľ emailu
  • Subject emailu
  • Nastavenie načítavania obrázkov email klienta
  • Doručiteľnosť (pozn.: Pokiaľ chcete Open rate očistiť od doručiteľnosti, počítajte ho iba z počtu doručených emailov)

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

FINANČNÝ MANAŽER/RIADITEĽ PRE NAŠE TECHNOLOGICKÉ FIRMY - KONTENTINO a BRACKETS od svojho vzniku niekoľko násobne narástli a potrebujú šikovného človeka, ktorý by prebral zodpovednosť za celú finančnú agendu, aby mohli v nastavenom raste bez problémov pokračovať. Prihlás sa tu >>