| Martin Woska
Čo je Open Rate?
Open Rate (OR) je dôležitý ukazovateľ pri emailových kampaniach či newsletteroch. Je to pomer medzi počtom otvorených a počtom rozoslaných emailov vyjadrený v percentách.
Ak ste teda rozoslali 10 000 emailov a z toho bolo otvorených 1 000, mali ste 10%-tný Open Rate.
Treba povedať, že meranie otvorení emailov má svoje obmedzenia a nikdy nezodpovedá 100% realite. Je to kvôli tomu, že otvorenie emailu je možné zmerať iba pomocou načítania obrázku v konkrétnom emaily. Vačšina emailových klientov a freemailov má v prednastavení vypnuté načítavanie obrázkov a pre ich zobrazenie vyžaduje povolenie užívateľa. Pre porovnávanie a sledovanie úspešnosti emailovej kampane však stačí.
Open Rate emailu ovplyvňujú predovšetkým štyri faktory:
- Odosielateľ emailu
- Subject emailu
- Nastavenie načítavania obrázkov email klienta
- Doručiteľnosť (pozn.: Pokiaľ chcete Open rate očistiť od doručiteľnosti, počítajte ho iba z počtu doručených emailov)
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>