Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je Open Rate?

Open Rate (OR) je dôležitý ukazovateľ pri emailových kampaniach či newsletteroch. Je to pomer medzi počtom otvorených a počtom rozoslaných emailov vyjadrený v percentách.

Ak ste teda rozoslali 10 000 emailov a z toho bolo otvorených 1 000, mali ste 10%-tný Open Rate.

OpenRate_vzorec

Treba povedať, že meranie otvorení emailov má svoje obmedzenia a nikdy nezodpovedá 100% realite. Je to kvôli tomu, že otvorenie emailu je možné zmerať iba pomocou načítania obrázku v konkrétnom emaily. Vačšina emailových klientov a freemailov má v prednastavení vypnuté načítavanie obrázkov a pre ich zobrazenie vyžaduje povolenie užívateľa. Pre porovnávanie a sledovanie úspešnosti emailovej kampane však stačí.

Open Rate emailu ovplyvňujú predovšetkým štyri faktory:

  • Odosielateľ emailu
  • Subject emailu
  • Nastavenie načítavania obrázkov email klienta
  • Doručiteľnosť (pozn.: Pokiaľ chcete Open rate očistiť od doručiteľnosti, počítajte ho iba z počtu doručených emailov)

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>