Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je benchmark?

Tak ako do benchpressu, ani do benchmarku vás nemôže nikto nútiť. Lenže ak sa vám do nich nechce, potom to aj tak vyzerá.

Benchmark má mnoho podôb, benchmarkovať (merať, porovnávať) môžete prakticky čokoľvek. Ak tak robíte, v podstate porovnávate kvalitu čohosi s istými štandardmi (napr. priemerom) v rámci brandže alebo priamo s konkurenciou. Merať a porovnávať môžete napríklad výkon vášho auta, počítača, ale aj biznisu.

Marketingové benchmarky

V marketingu sú benchmarky dôležité preto, aby sme vedeli vyhodnotiť efektivitu kampane, či jej časti. Typické používané benchmarky sú v oblasti komunikačných ukazovateľov (napr. pri TV reklame v segmente finančných inštitúcií je benchmark podporenej znalosti 70%), online reklamy (Napr. priemerné CPC na Facebooku na Slovensku).

Kam smeruje marketing v novej dobe?

Našim klientom pomáhame reagovať na aktuálne výzvy a kreatívne transformujeme ich marketing a biznis. Ak aj vy rozmýšlate, ako komunikovať v novej dobe, ozvite sa nám a dohodnite si s nami úvodnú konzultáciu.