| Maroš Hamorský
Z tohtoročného PIAFu sme si odniesli bronz a shortlist
Prague International Advertising Festival je medzinárodná súťaž v reklamnej kreativite, konajúca sa v Prahe. Tento rok to bol už jej štvrtý ročník.
Z PIAFu sme si v minulosti odniesli viacero cien, vrátane zlata za kampaň Analytics.sk. Tento rok sme sa opäť rozhodli porovnať naše práce
v medzinárodnej konkurencii a zabojovať o cenné kovy. Do súťaže sme prihlásili štyri práce pre našich klientov O2 Slovensko, české O2 a Pilsner Urquell.
Do kategórie Audience engagement sme prihlásili Posledný komentár pre české O2 a v konkurencii agentúr ako BBDO New York alebo Vola AB zo Švédska sme získali bronz.
Spoznaj svoj Pilsner získal shortlist v kategórii Best Beer Ad. Pri prácach ako Bud Light od Mark BBDO New York, vytvorenú pre Super Bowl, to berieme ako pekný úspech.
Ďakujeme porote, obom klientom a aj kamarátom z českého Triadu nielen za prebratie ceny 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>