| Majdži
Triad Likes #17 – Internetervention
Od posledných Triad Likes veľa kreatívy vo svete pretieklo a tu je malá výberovka z našich naj v podaní čisto mužského zastúpenia.
Programátor Gregor nám ukázal ako najlepšie otestovať 100% vodeodolnosť topánok Amphibiox. Dokázali by ste existovať 7 dní pod obláčikom, z ktorého na vás nonstop padá dážď? Ja nie :). Skutočne podarený experiment, stojí za to pozrieť si ho celý >> tu.
Copíkovi Marošovi prehovoril do duše svalnáč z najnovšej kampane Old Spice. Takto môžete prankovať aj svojich kamošov 🙂
Tu máme peknú hi-tech vychytávku od nášho grafika Tomáša – ceruzku.
Ešte jedna local/mobile vychytávka od social media guru Juraja.
A na záver prináša creative teamleader Vlado ciťák z dielne Procter and Gamble. Ak vás dojali svojou poctou pre mamy na olympiáde v Londýne, mali by ste si vziať opäť vreckovku.
Pozdravujeme z Devína a užite si víkend 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>
Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu