| Jaro Zacko
Druhý deň v Cannes – rockové hviezdy, filmové hviezdy, reklamné hviezdy
O druhom dni v Cannes píšem až teraz, lebo včera sme mali veľa povinností :). Vyhol som sa veľkým prednáškach, celý deň som strávil na workshopoch, spoznal som pár super ľudí a videl veľa hviezd.
Najprv sme videli, ako vznikajú hviezdy
Prvý workshop, čo som zažil bol od Interscope Records (zastupujú Lady Gaga, Eminema a pod) o tom, ako sa sa robia hudobné hviezdy rovnako ako značky.
Viete si predstaviť, že tieto 2 pesničky robil ten istý spevák? Prvá pesnička sa neujala, tak ho rebrandovali :).
Pred rebrandingom:
Po rebrandingu (očakávaný letný hit tohto roku):
Btw vydavateľstvo dokonca nechalo „náhodou uniknúť“ verziu tejto pesničky, kde sú dievčatá hore bez. To je marketing :).
Potom na stage prišli hviezdy
Yahoo si zavolal na prednášku Jacka Blacka (Tenacious D, School of rock) a Nicka D’Aloisia (chalan, čo v 17-tich rokoch predal svoj startup Summly za 30 miliónov dolárov).
A večer sme si dali pivo s hviezdou
V connect bare sme na pive stretli tohto pána. Peter Rusell v reklame robí už 30 rokov a pracoval ako kreatívny riaditeľ v najznámejšich svetových agentúrach (ako Saatchi&Saatchi London, BBH a pod.). A ako správny škót sa veľmi tešil z toho, že ho už vyhodili z každej agentúry kde robil, lebo bol drzý ku klientom :).
Možno poznáte tento jeho headline pre denník Independent.
Pozrite si ďalšie jeho práce na jeho stránke www.peterrussell.be
Hviezda ocenení
A hviezdou včerajších ocenení sa stala kampaň Dumb ways to die :).
V Cannes proste uvidíte hviezdy.
A ja už idem. Čaká ma TED@Cannes :).
Sorry za všetky gramatické chyby a preklepy :).
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>