| TRIAD Advertising
Spolupráca na employer brandingu Booking.com sa po 3 rokoch rozširuje
Klient so sídlom v Amsterdame, agentúra s kanceláriou v Devíne? Problém? Nie pre nás
Employer brandingu sa venujeme už od čias, kedy ešte ani toto pomenovanie neexistovalo a určite nie sme jediní. To, aby značky komunikovali a získavali dôveru nielen svojich zákazníkov, ale aj zamestnancov, predsa nie je žiadny novodobý výmysel. Trh práce je však stále komplikovanejší, ponuka práce je široká a bitka o tých najlepších zamestnancov je na mieste. Preto sa firmy potrebujú zviditeľniť a odlíšiť čoraz viac a na to už “zverejniť obyčajný inzerát” nestačí.
V roku 2022 chcel Booking.com zaujať mladých programátorov. Ukázali sme im, čo práca v Booking.com obnáša a aké úlohy ich čakajú. Vychallengovali sme ich, aby ukázali, čo zvládnu, vo veľkej kóderskej súťaži o pomyselný kóderský trón. Tento trón nakoniec vôbec nebol pomyselný, dostal reálne kontúry, vyšperkovali ho do posledného detailu a poslali dodávkou slúžiť do ďalekého Amsterdamu.
O rok neskôr sme sa sústredili práve na event v Amsterdame, ktorý bol určený pre študentov objavujúcich možnosti na trhu práce. Celý návrh aj dizajn stánku a všetky aktivity vznikli v našej agentúre a že by sme sa do hláv mladých kóderov nedostali, keby sme sami tých najšikovnejších programátorov nemali u nás priamo v tíme!
Študenti si mohli kóderskú challenge s názvom <openD00rs> vyskúšať priamo na evente a úlohu vyriešili a prišli na správny kód, otvorili sa im dvere a mohli vstúpiť do sveta Bookingu. Tie už boli naozaj len pomyselné. Cieľom bolo vtiahnuť ich hravo, podporiť ich súťaživosť a zároveň sa prirodzene niesť v tématike Bookingu.
Minulý rok sme s klientom pripravili na mieru brandovaný kvíz, vďaka ktorému každý mladý programátor môže zistiť, aký je typ v práci a ako inak, všetko súvisí s cestovaním aj programovaním. Študentom zároveň dávame aj tipy a odporúčania na prvé job interviews po škole a pomáhame im odhaliť ich silné stránky. Znie to príliš dobre? Také to aj je a pritom naozaj jednoduché. Niekedy stačí perfektný nápad, jednoduchá, ale autentická exekúcia, dávka humoru a vybavené. Vyskúšať si kvíz môže každý, link je https://graduate.ninja/.
Tento rok začíname tiež zhurta a s Booking.com rozširujeme spoluprácu. Budeme sa s nadšením spolustarať o social media komunikáciu na kanáloch zameraných na employer branding! Aktuálne spolu všetko nastavujeme, pripravujeme stratégiu a na priamej linke Bratislava-Amsterdam budeme denne spolupracovať na budovaní toho najlepšieho employer branding instagramu, youtubu a linkedinu. Yaaaaay
Stay tuned a ak sa sami boríte s imidžom vašej značky v očiach aktuálnych či budúcich kolegov, sme pripravení pomôcť. Skúseností máme až-až, niektoré sme spísali v článku „Robíme aj kampane, ktorých úspech sa meria počtom CV„.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>
Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu