Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

To najlepšie za posledný rok

Tohtoročný Zlatý klinec je už predo dvermi. Z tradičného májového termínu ho na september vyhnala hnusoba a agentúry tak mali aspoň možnosť počas letnej uhorky urobiť včas všetky kejsky. Písaný text nepozná sarkastický font, tak to radšej uvediem na mieru: žiadna uhorka toto leto nebola, makali sme naozaj na plné obrátky. Stručná štatistika prihlásených prác – 33 prihlášok, 11 rôznych prác a 9 klientov hovorí, že sme naozaj poctivo makali nielen cez leto, ale celý uplynulý rok.

Banka, ktorá to robí dobre

V jeseni 2021 zažívali slovenskí zdravotníci jedno z najťažších období. Dávno boli preč ľudia tlieskajúci na balkónoch – realitou bol nevďak, arogancia, zlosť. Tí, čo nás mali zachraňovať sami potrebovali nájsť spôsob, ako prežiť. Preto sme spolu s VÚB bankou spustili začiatkom decembra Linku vďaky. Aby sme dostali ku zdravotníkom a tiež do spoločnosti, kúsok ľudskosti a dobrého slova. Sami isto viete, akí sú ľudia dnes neochotní čokoľvek urobiť a zapojiť sa. Desiatky ozajstných príbehov, ktoré nám nahrali, sú malý zázrak. A to, že sme ich nielen vyzbierali cez web a odkazovú službu, ale mohli aj pustiť celému Slovensku v špeciálne vytvorenom rádio formáte, to je jednoducho krásne.

Ďalšie dva projekty, ktoré spolu s VÚB prihlasujeme na Zlatý klinec, majú spoločného menovateľa: včelu. V tom prvom sme včelu medonosnú predstavili ako nenápadného spoluautora umeleckého diela, ktoré vytvoril Jaroslav Kyša. Toto envirodielo je vystavené vo foyeri banky a kampaňou „Životné dielo“ sme ľudí pozvali na jej otvorenie.

Iste ste si všimli, že kampane „Životné dielo“ a „Fontraising“ majú k sebe blízko. Keď sme vymýšľali „Životné dielo“ a Peter Baslík vytvoril hand made voskový font, napadlo nám, že by bolo super s ním pracovať ďalej. VÚB a WWF sa spojili, aby mohla vzniknúť unikátna zbierka na výsadbu bezpesticídnych lúk pre ohrozené opeľovače.

Poďme spolu lietať

Vedeli ste, že Profesia.sk má nový tool, s ktorým si vyklikáte profesionálne vyzerajúce „cévé“ kdekoľvek a kedykoľvek? Fakt. Veď sa pozrite. Pikoška zo zákulisia: Dlho to vyzeralo, že do spotu sa nám naozaj podarí dostať  Whenever, Wherever od Shakiry, ale nakoniec to dopadlo inak. A tiež výborne.

Kto zaplatí 60 dolárov za jeden jogurt?

Social sú jedným z mediálnych kanálov, kde sa veľmi cení pohotovosť a kreatívna reakcia. Veľa značiek sa naučilo, že nemá odpovedať vopred pripravenými floskulami. My v TRIADe sme svojho času dokázali realtime fandiť a viesť debatu s celým českým národom počas majstrovstiev sveta v hokeji, alebo s IKEA reagovať na spoločenskej udalosti. Keď zrazu na sockách vybuchol sentiment po Dellisime, ktoré sa už roky nevyrába, vedeli sme, že potrebujeme Niečo Fakt Trefné.

Letný sen s Birellom

Bol jeden taký deň, keď ste v kvetinárstve stretli Sajfu, ako tam viaže kytice. Evelyn v salóne, ako vyberá pre budúce panie šaty. A Selassieho, ako kydá hnoj pre kone. To všetko preto, aby si traja šťastlivci mohli užiť jedno horúce leto na Zlatých bez toho, aby si míňali dovolenku. Že by ste to chceli aj vy? Nuž, mali ste sa včas prihlásiť.

Metaverse, ktorý dáva zmysel

Našu tradičnú desaťdňovú agentúru asi poznáte. Je to prax pre piatich mladých ľudí, ktorí dostanú vlastného klienta, mentorov a majú dva týždne na vypracovanie zadania a prezentáciu. Tento rok sme si to vyskúšali v metaverse. Jednak to dalo možnosť zúčastniť sa ľuďom, ktorí boli na druhej strane krajiny a jednak si mohli vyskúšať produkt, ktorý ešte neexistuje. V Robloxe sme postavili nový Istropolis od Immocapu a nechali v ňom desaťdňovú agentúru vymýšľať kampaň na túto stavbu. Veď sa pozrite.

Kam by si chodila?

Jeden z mojich srdcových projektov ostatného obdobia bola spolupráca bratislavského a pražského TRIADu pre klienta IKEA. Pracovali sme na ťažkej téme boja proti domácemu násiliu. Vychádzali sme z toho, že odísť z domu je vždy ťažké, a často sú blízki skôr prekážkou, ako pomocou.

Prvé kroky s Dobrým Anjelom

V januári nám pribudol nový klient, Dobrý Anjel. Naše prvé spoločné kroky viedli ku kampani, v ktorej Anjel roztiahol svoje krídla ešte trochu viac a prijal pod ne aj rodiny trpiace sklerózou multiplex. Palec hore všetkým, ktorí túto veľmi záslužnú činnosť podporili svojím talentom a energiou.

Lúč energie

Pre klienta GymBeam sme vyrobili televízny spot pre viacero krajín Európy. Hľadali sme jednoduchý a veľmi zapamätateľný kód pre stratu energie a jej znovudobitie. Viete ako sa hovorí, že občas nám ochabnú nohy, či máme jazyk až po kolená? A viete, čo sa v takej chvíli stane? Buď odkväcnete, alebo máte pri sebe kus dobrej energie pre každý šport.

Bozk na záver

„A zuby zuby zzzúúú čísté“ je môj obľúbený wording posledného obdobia. „Bisou“ po francúzsky znamená bozkávanie – a my sme s Curaprox poslali k ľuďom trochu lásky k čistým zubom.

Práce v tomto článku sú len špičkou ľadovca. Je za nimi ešte mnoho ďalších, ale tieto prešli našim interným sitom a posielame ich do súťaže s ostatnými slovenskými reklamami.

Budem veľmi rád, ak ktorákoľvek z nich získa uznanie celej brandže, ale už teraz viem, že ľudia v TRIADe majú za sebou ďalší skvelý rok. Všetka česť, a ďakujem.

 

 

 

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.