| Martin Woska
9 najkreatívnejších kampaní uplynulého roku z TRIADu
Už v piatok nás čaká najväčší a najobľúbenejší reklamný event roka – Zlatý klinec 2017. Okrem skvelého večera so super atmosférou sa tešíme tento rok aj na inšpiratívnu konferenciu. Pre nás je klinec vždy hodnotná rekapitulácia uplynulého reklamného roka. Čas obzrieť sa a pýtať sa ťažké otázky.
Vytvorili sme niečo naozaj kreatívne? Niečo, čo vystupuje z radu? Čo zaujme? Čo mení uhol pohľadu? Niečo, čo je hodné prihlášky na Zlatý klinec? Tento rok sme našli 9 kanditátov, s ktorými už o pár dní zabojujeme o ocenenia. Pozrite sa ktorí to sú:
Becher Market – Becherovka
Betón je unikátne spojenie Becherovky a toniku. V tejto kampani sme preskúmali iné unikátne spojenia Becherovky, z ktorých vznikli naozaj krásne veci.
Príroda na dosah – RAJO Probia
Majstrovsky exekuovaná idea o 100% prírodnom zložení RAJO Probia, ktorá je práve na dosah.
MlieK.O. – RAJO Laktofree
Ako jedným slovom ukázať, že vaše problémy s trávením mlieka sa rozplynú? Takto:
Acidko s novým otváraním – RAJO Acidko
Acidko dostalo minulý rok obal s jednoduchším otváraním. V social media kampani sme mu zabezpečili náležitý otvárací ceremoniál:
17. November – O2
S O2, ktoré na Slovensku dlhodobo bojuje za slobodu a férovosť, sme sa rozhodli pripomenúť mladým dátum udalosti, ktorej vďačíme za to, že každodenne môžeme prekračovať hranice našej republiky. Tie virtuálne – internetové, aj tie skutočné kde kedysi stála Železná opona.
O2 – Holubí stream
O2 predstavilo vykúpenie z viazanosti u konkurenčných operátorov. Aby sme ukázali slobodný prenos čísla, pozreli sme sa do sveta holubov, ktoré to robia každý deň. A ukázali sme to všetkým LIVE.
Overbot – Websupport
Websupport sme ukázali ako skutočného inovátora. Je to totiž jediná webhostingová firma na svete kde si môžete cenu domény zjednať priamo v messengeri. Váš vyjednávací protivník je chatbot – Overbot, ktorý má v zálohe kopec prekvapivých funkcií.
ČSOB – Prst
Predstavili sme najnovšiu inováciu aplikácie ČSOB SmartBanking. Univerzálny nástroj, ktorý máte stále „poruke“.
Anjelské dvojičky – OMV, Pohoda, Dobrý anjel
Spojenie festivalu Pohoda a dobrého anjela pod značkou OMV.
No a teraz už je všetko v rukách poroty. Tento rok tam máme aj zastúpenie špecialistov. Interactive & Online bude spoluposudzovať náš copywriter Matúš Priehoda a kampane náš spoluzakladateľ a pražský Chief Creative Officer – Jaroslav Zacko.
My ostatní nervózne čakáme a držíme palčeky nech sa z toho niečo urodí.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.