| Katka Chudá
A Shutterstock zaplakal… alebo ako funguje interná produkcia v reklamke
V marci 2016 vznikol v TRIADe produkčný tím a odvtedy fotobanky plačú veľmi často. Tento tím sa využíva hlavne na potreby sociálnych sietí, ale zastrešuje aj iné, menšie produkcie. Fanúšikovia stránok sú čoraz náročnejší a chcú vidieť pekný obsah, ktorý nie je len „zlepený“ z random vrstiev Photoshopu.
Kids, this is the story of how I met…
V októbri som sa pripojila k početnému zabehnutému tímu – k Viliamovi. Ako eventového videomejkera ma trochu zaskočila náročnosť celého procesu. Prvé zadanie bolo jasné – odfotiť korenie. So socialistkou (pozn. Social Media Brand Managerkou) sme sa teda vybrali do jedálne, kde ukázala na prázdny, ničím výnimočný stôl so slovami „Vyrob si kuchyňu!“
Slap! Prvá facka.
Žiaden efekt roztlieskavačiek
Cieľom je robiť veci autenticky a prirodzene, v situáciách a scénach, ako ich vidí a používa sám spotrebiteľ. Popri tom vždy zachovať originálny nápad s dávkou kreativity. Okej, ale povedzme si na rovinu – akokoľvek je TRIAD firmou s rodinnou atmoškou v dedinskom domčeku, nemá svetlú hipsta kuchyňu, ani obývačku s kozubom.
Slap! Druhá facka.
Playbook – aka challenge accepted
Dva vysoké regály, veeeľa škatúľ, prázdne fľaše (teda, len tie s nepriehľadným sklom), obrusy, palety, kvety, a hlavne – všetky produkty. Sklad plný rekvizít, bez ktorých by to nešlo. Áno, je to super (teda, prvé týždne). Po pár foteniach sa míňajú nápady a vhodné kombinácie.
Slap! Do tretice rovno SLAPSGIVING.
How to make it AAAWESOME
Dosť bolo fackovania. Nie je to jednoduché, obidvom sa nám ich pár ušlo, ale failing is learning. Žiada si to veľkú precíznosť a dôraz na detaily (a nie, svetlo fakt nie je detail – naozaj posledná facka). Od technických záležitostí až po správnu kompozíciu.
Ale aby som iba v jednom kuse nefňukala, stále máme najlepšie podmienky široko – ďaleko. Najnovšia technika, vlastné simulované fotoštúdio a asi najčastejšie fotená záhrada. Plus bonus v podobe cca 45 pomocníkov, vždy ochotných poradiť alebo zapózovať pri často nereálnych požiadavkach.
It’s gonna be LEGEN…wait for it…DARY
Vlastná produkcia nám otvára dvere neobmedzených možností. Statické posty a gifká sú v pohode, ale čo také stop motion, cinemagraph, livestreamy alebo 360° video? Top hi-tech trendy v kombinácii s dobrou ideou robia zázraky. A veruže, o ne nie je núdza. Z prázdnych plôch vznikajú krásne kompozície a z obyčajnej miestnosti útulná obývačka. True story bro.
Každý deň v TRIADovskej produkcii je výzva. Spraviť veci krajšie a lepšie ako včera a posúvať (nielen) osobný level vyššie.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>