| Vlado Kurek
Art Directors Club rastie a mladne. Aj vďaka nám.
Svetový projekt ADC bude mať onedlho sto rokov. Jeho slovenská verzia vznikla v roku 1996, keď jedenásť zakladajúcich členov vytvorilo ADC Slovensko. Medzi nimi napríklad Juraj Vaculík, fotografka Táňa Hojčová alebo Jano Fajnor.
Cieľom ADC Slovensko je združovať najoceňovanejších kreatívcov, bez ohľadu na príslušnosť ku konkrétnej agentúre a vytvoriť platformu na ktorej môžu diskutovať svoje témy.
Slovenské ADC má už osemnásť rokov a za ten čas sa v ňom ocitlo množstvo špičkových kreatívcov, ktorí roky definujú slovenskú reklamu. Robo Slovák, Peter Kačenka, Rasťovia Uličný a Michalík, Boris Prexta, Marika Majorová, Peter Darovec, Peter Ižo, Vlado Slivka, Jonáš Karásek a mnohí ďalší. Sú medzi nimi bývalí aj súčasní prezidenti, režisér filmu o prezidentskom kandidátovi a kandidáti na mnohé budúce ocenenia. Pekná spoločnosť reklamných seniorov.
Práve v tomto období však ADC prechádza prirodzenými vnútornými zmenami a jednou z nich je prílev nových, profesijne i vekovo mladších členov, ktorí často reprezentujú novú generáciu kreatívcov a ľudí z mladších reklamných agentúr.
Teší nás, že medzi novú krv patria aj ľudia, ktorí vyrástli u nás v Triade. Najnovším a celkovo už šiestym našim príspevkom do prestížnej slovenskej reklamnej komunity je Maroš Hamorský.
Maroš sa za niečo viac ako dva roky v Triade vypracoval zo social media nadšenca na copywritera Madmen teamu, ktorý má prsty a klávesnicu vo väčšine projektov pre O2, Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell, OMV a mnohých ďalších. Len za posledný rok mu na poličku pribudlo 5 klincov a bronzový PIAF.
Keďže sa do toho takto pekne obul a keďže je veľkým fanúšikom tenisiek, prikladáme na jeho počesť #sneakerselfies našich ADC členov.
Podarí sa niekomu z vás správne priradiť k teniskám mená? Ak áno, čaká ho u nás fľaška tradičného devínskeho ríbezláku.
Na zdravie!
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>