Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Prestup tohto leta. Vítame u nás kreatívnu posilu.

Toto leto sme významne posilnili svoje kreatívne rady a do TRIADu sme prijali známu kreatívnu kapacitu slovenskej reklamy. Naše rady rošíril Creative Team Leader – Vlado Kurek.

Vlado ako absolvent Pedagogickej fakulty UK odučil poctivých 9 rokov na súkromnom gymnáziu, následne prestúpil do reklamného fachu ako copywriter. Začínal v Soria&Grey pri klientoch Ľudová Banka, Šariš a Liga proti Rakovine, následne pokračoval takmer 7 rokov v Mayer McCann Erickson, kde pracoval najmä pre značky Corgoň, Zlatý Bažant, Coca-Cola a Loto. Samozrejme má na svojom konte viacero  zahraničných a slovenských kreatívnych ocenení.

Aby ste ho lepšie spoznali, jemne sme ho vyspovedali.

Na čo v tvojej kariére si obzvlášť hrdý?

Naozaj ma teší, keď vidím, že sa mi spolu s kolegami podarilo reálne pomôcť klientovi a nájsť funkčné riešenie pre jeho značku. Samozrejme, že tak ako všetci tvorcovia som rád keď sa niektorá z prác páči širšej verejnosti, kolegom, kamarátom v krčme. Ak som však na niečo naozaj hrdý, tak na to, že aj v tejto brandži, ktorá je taká aká je som stretol úžasných ľudí a priateľov na celý život.

Prečo si sa rozhodol zmeniť prácu po toľkých rokoch? Prečo práve TRIAD?

Obdobie v MME bolo naozaj inšpirujúce, mal som možnosť naučiť sa veľa, pracovať so skvelými ľuďmi. Reklama je však veľmi dynamické prostredie, v ktorom je zmena prirodzený a v istom čase asi aj nevyhnutný krok. Minimálne v mojom prípade tomu tak bolo. TRIAD je pre mňa príležitosť na jednej strane odovzdať niečo z mojich skúseností, na druhej strane byť súčasťou procesov spájania digitálnej a tradičnej reklamy. V tom vidím budúcnosť našej brandže a zmysluplnosť jej práce. V stieraní hraníc medzi online a offline. Osobne verím, že práve v TRIADe ideme týmto smerom a budeme vedieť ponúknuť naozaj zaujímavé riešenia, ktoré v sebe skĺbia výborný nápad a užitočné technológie.

Už si u nás dva mesiace, ako sa ti u nás zatiaľ páči? Aký je podľa teba rozdiel medzi TRIADom a klasickou reklamkou?

Páči sa mi zatiaľ veľmi. Dokonca ani Devín nie je tak ďaleko, ako som sa obával. Na prvý pohľad je cítiť, že TRIAD je agentúra s takmer rodinnou atmosférou, inak v zásade nie je veľký rozdiel oproti klasickým reklamkám. Ak, tak možno v poradí v akom sa zadávajú briefy. V klasickej reklamke dostanete za úlohu vytvoriť poster, rozhlasový spot alebo promočku a k tomu nejaký online. Tu častejšie dostanete zadanie na onlinovú ideu, ku ktorej je dobre urobiť nejaké OOH alebo rozhlas.

Ukážky prác, ktorú Vlado obdivuje:

Toto je jeden z príkladov, kam podľa mňa reklama smeruje.

http://www.youtube.com/watch?v=nJVoYsBym88

A toto je starinka, ktorá mi vždy urobí dobrú náladu:

http://www.youtube.com/watch?v=xPRiY7eVVRg

Ukážka z Vladových prác:

Liga proti rakovine:

Corgoň bez CO2:

LOTO kniha:

http://www.youtube.com/watch?v=GdGUmSSc6Aw

Real tournament:

S Vladom sa nám pracuje veľmi dobre. Dokonca sa môžete už koncom septembra tešiť na pecky čo sme už spolu vymysleli.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Tento blog píšu skutoční ľudia v Triade kde používame KontentinoAllfred aby sme boli efektívnejší. Spolu s BRACKETSPros&Cons sme členmi DevinBand.,