Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Prečo je dôležité byť parťákom Googlu?

Parťákom Googlu sa môže stať každá agentúra. No nie je to tak úplne jednoduché. My v TRIADe už sme s Googlom parťáci a nie sme o nič viac namyslení – opäť sme akurát trochu vyrástli. Vo vzdelaní!

Aby sa agentúra stala Certifikovaným partnerom Google, musí spĺňať niekoľko kritérii – okrem minimálneho obratu v sieti Google je to napríklad aj počet certifikovaných ľudí v Analytics či AdWords, alebo kvalitný ranking v podpore svojim zákazníkom.

A prečo je pre nás teda také dôležité byť Certifikovaným Google Parnerom?

Z viacerých dôvodov, napríklad:

1) Naši KLIENTI majú acountov, ktorí sa naozaj vyznajú v digitále

Ľudia v TRIADe sú v digitále profíci. Jedným z nepísaných pravidiel u nás je, že account manager v TRIADe by mal mať  certifikát Google Analytics, aby sme našim klientom vedeli pomôcť s akoukoľvek ad-hoc otázkou a nemuseli naháňať programátorov s každou drobnosťou. Preto všetci accounti v TRIADe  majú certifikát v Analytics. No nie je u nás výnimkou, aby mal account znalosti a aj certifikát v AdWords. Lebo naozaj nie je nič horšie ako account – preposielač, ktorý ani nevie, o čom hovorí a hlavne – nevie klientovi poradiť. Sám som account, môžete mi preto veriť, mám to z prvej ruky 😉

Keďže máme integrované znalosti,  môžu u nás vzniknúť kampane ako Google Analytics ako médium – víťaz veľa kreatívnych súťaží, okrem iného Grand Prix z Portorožu a zároveň Zlatého Klinca. Práve Grand Prix na Zlatom Klinci bolo naposledy udelené práve tejto kampani – a to sme ju pripravili už v roku 2011!

2) DÔVERA, ktorú majú klienti

Aj keď online certifikáty sú rôzne a niektoré aj pochybné, Google si stále drží svoju úroveň. Jedným z dôvodov je aj to, že je známou a uznávanou autoritou aj pre ľudí mimo brandže. Preto je pre klienta jednoduchšie sa zorientovať a osloviť agentúru, ktorá dostala dôveru od celosvetovo známej spoločnosti.

3) TULIVAK, čo sme vyhrali a ešte jeden dostaneme 🙂

 

Áno, ja viem – tento dôvod je menší ako ostatné. Ale pozrite sa na tú úprimnú radosť v našich očiach z Google Bean Bag a pochopíte, prečo sme to vlastne celé robili 🙂

Okrem kreatívnych kampaní sa na nás teda môžete obrátiť aj v záujme Google vecí – AdWords, Analytics. A čoskoro pribudnú ďalšie!

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>