Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Triad Likes #26 – HappyBeerTime, Spiderman a Socialmedialand

V nasledujúcich riadkoch vám už tradične prinášame zopár highlightov v podobe pekných reklám a prác, ktoré lietajú medzi nami vo virtuálnom časopriestore sociálnych sietí. A my sa s nimi chceme podeliť s vami. Tak príjemné čítanie a pozeranie. 🙂

Okrem Pharella Wiliamsa môže byť „happy“ aj niečo iné. Napríklad happy hour v podnikoch. Alebo happy beer time! Presne takúto akciu pripravila totiž značka piva Carlsberg s jednoduchou, ale účinnou myšlienkou – čím viac ľudia v bare postujú na Instagram fotky s hashtagom #HappyBeerTime, tým dlhšie je pivo za polovicu. Každá fotka totiž prispeje +5 minútami. No škoda sa neodfotiť. 😉

Happy Hour 2.0 – Carlsberg Online Advert by premiumads

Chystajte vreckovky, prichádzajú emócie. Spoločnosť Honey Maid, značka grahamových krekrov, prišla s kontroverznou provokačnou kampaňou, ktorá vzdáva hold rodinám. Rodinám všetkých typov. V reklame vidíme klasickú rodinu, rodinu homosexuálneho páru a rodinu spojenú z dvoch národnostných skupín… Tým vyvolala, samozrejme, množstvo negatívnych reakcií napriek šľachetnej a milej myšlienke. Preto oslovili dve umelkyne, aby z negatívnych komentárov vytvorili niečo krajšie, niečo, čím chytia za srdce aj ich autorov. Aký malo zázračné slovíčko „Love“, vytvorené práve z týchto komentárov, efekt, si pozrite vo videu.

Každý má v sebe dieťa, len ho sem tam musí nájsť. Značka minerálnej vody, Evian, ho tento krát objavila v Spidermanovi, ktorý si v ich reklame zatancoval so svojim mladším „ja“. Evian tak pokračuje vo svojej komunikačnej myšlienke, ktorou omladzuje každého naokolo.

Minulú nedeľu sa všetci seriáloví maniaci tešili zo 4.série Game of Thrones. HootSuite upravil pri tejto príležitosti úvodnú scénu a najvýznamnejšie miesta zo seriálu zmenil na sociálne siete. Vznikol tzv. „A Game of Social Thrones.“

A na záver sa lúčime (ale len do ďalších Triad Likes) fotkou z Národného behu Devín, plní úžasných dojmov, silných emócií a pokorených kilometrov. Krásne 88.miesto zo 126 tímov je naše. 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>