Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Triad Likes #23 – Duracell, SXSW a formula

Minulý týždeň sa v Triade niesol v znamení znovuotvorenia jarnej brainstormingovej „miestnosti“ a tiež čerstvých informácií z konferencie SXSW. Tými nás zásobovala naša vyslaná posádka v zložení Peťa, Jarec a Wosa. Zhrnutie amerických poznatkov si môžete prečítať v dvoch blogoch od Petušky, tu a tu. Mimo týchto vecí sme samozrejme pozorne sledovali, čo je nové vo svete reklamy a marketingu.

Copywritera Maroša zaujalo nové video F1 stajne tradične silného Red Bullu, popisujúce zmeny v dizajne a technológiách monopostov pre rok 2014.

Minulý týždeň preletelo silou víchrice video, ukazujúce ľudí v nie celkom tradičnej situácii, bozkávajúc sa s úplne neznámym človekom. Napokon sa ukázalo, že sa jedná o virálnu reklamu pre značku oblečenia.

Nášho pražského social media špecialistu Frankieho však viac než samotné video zaujala reakcia spoločnosti BMW na instagrame. 🙂

Pozornosť si tiež získal outdoor koncept vyhrievanej kabínky, ako súčasť proma pre Duracell. Teplo bude jedine vtedy, keď sa ľudia spoja. 🙂

Z československých výtvorov sa nám najviac páčil svieži a šťavnatý spot pre Fernet Citrus. Zároveň sa veľmi tešíme, že po víťaznom februárovom tendri preberáme opraty komunikácie Citrusu na sociálnych sieťach.

Spod slnkom zaliatého Devína a centra Prahy vám prajeme usmiaty a šťavnatý víkend. 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>