Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Priemerné ukazovatele email kampaní 2009. Porovnajte sa!

Ak pravidelne posielate email kampane, či svoj firemný email newsletter, určite by ste radi vedeli ako by vaše výsledky obstáli v medzinárodnom meradle.
Práve z tohto dôvodu kedysi dávno múdre hlavy vymysleli benchmarking…

newsletter-ukazovatele

Prezrite si výsledky benchmark štúdie spoločnosti Silverpop z minulého roku, ktorá prináša priemerné výsledky sledovaných ukazovateľov email kampaní:

  • Open Rate (rátaný z doručených emailov) – 22,2%
  • Priemerný počet otvorení jedným užívateľom – 1,66%
  • Click Through Rate4,5%
  • Click-to-open Rate – 18,5% (perceto kliknutí počítané len z otvorených emailov)
  • Priemerný počet kliknutí jedným užívateľom – 1,45%
  • Bounce Rate – 5,5%
  • Percento odregistrácií newslettera – 0,21%

Pozor čísla sú udávané ako aritmetický priemer. Top výsledky boli v niektorých prípadoch o viac ako 150% lepšie.
Tak ako? Obstáli by ste?

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.