Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Inšpirácie z Cannes 4 – dáta a veselé videá a young lions

Dnes bol deň znovu naplnený inšpiratívnymi prednáškami. Videli sme dáta z twitteru, rozhovor so zakladateľom wikipedie, veselé reklamy z Číny, dôvody prečo by sme mali byť hackeri a ešte aj 2 cyber grand prix!

Online spot na Durex z Číny, ktorého nápad vznikol cez crowdsourcing:

Ukážka, ako rozmýšlať out of the box:

A toto o nás vie twitter.. tmavšia časť sú tweety, kde sa spomína slovo „sunset“. Napríklad tak vedia, kedy vychádza slnko :).

Veľa sa tu v Cannes hovorí o hackovaní, a tom, že by sme nemali robiť len reklamu, ale vylepšovať svet. Tento koncept ma úplne dostal. Je to vlastne čiarový kód s chuťou jedla :). Parádne, takéto chcem v každej reštaurácii v menu :).
http://www.mccormick.com/FlavorPrint

A keď sme pri jedle, tak sme stretli na večeri aj s našimi mladými levmi.

A potom už bolo odovzdávanie cien. No a Oreo vyhralo Cyber Grand Prix za túto prácu.

Trošku mi to pripomína nášho Kozla :).

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>