Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Z tohtoročného PIAFu sme si odniesli bronz a shortlist

Prague International Advertising Festival je medzinárodná súťaž v reklamnej kreativite, konajúca sa v Prahe. Tento rok to bol už jej štvrtý ročník.

Z PIAFu sme si v minulosti odniesli viacero cien, vrátane zlata za kampaň Analytics.sk. Tento rok sme sa opäť rozhodli porovnať naše práce
v medzinárodnej konkurencii a zabojovať o cenné kovy. Do súťaže sme prihlásili štyri práce pre našich klientov O2 Slovensko, české O2 a Pilsner Urquell.

Do kategórie Audience engagement sme prihlásili Posledný komentár pre české O2 a v konkurencii agentúr ako BBDO New York alebo Vola AB zo Švédska sme získali bronz.

Spoznaj svoj Pilsner získal shortlist v kategórii Best Beer Ad. Pri prácach ako Bud Light od Mark BBDO New York, vytvorenú pre Super Bowl, to berieme ako pekný úspech.

Ďakujeme porote, obom klientom a aj kamarátom z českého Triadu nielen za prebratie ceny 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>