Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Toto leto TRIAD získal SEDEM nových značiek. Pozrite sa, ktoré to boli.

Letná uhorka? Zabudnite na to. V posledných rokoch sa ukázalo, že opak je pravdou a že letné mesiace sa nesú v znamení tendrovania komunikácie pre veľké značky. Tento rok bol pre nás výnimočný, pretože júl, august aj september nám splynul do jedného dlhého mesiaca, ktorý sme nazvali TENDERBER.

Tenderber skončil veľmi úspešne, zmluvy sú konečne podpísané (aspoň drvivá väčšina), detaily dotiahnuté, začíname makať a sme za to všetko veľmi, veľmi vďační.

Prišiel čas na rekapituláciu.

ČSOB

Všetko začalo ešte pred letom, a to tendrom na digitálny fulservis pre značku ČSOB, ktorá potrebovala komplexný pohľad na digital od podpory predaja, cez social media až po komplexné kampane napojené na ATL. Podarilo sa nám vyhrať inováciami aj prísnou stratégiou. A tak sa môžete tešiť na pekné digitálne vecičky. Len pre vás osobne 😉


YIT International

Podarilo sa nám vyhrať medzinárodný tender pre fínskeho klienta proti agentúram z Fínska, Ruska a Česka. Najväčší fínsky developer YIT (pre ktorého slovenskú pobočku už pracujeme dlhodobo) spúšťa medzinárodný startup a my sme mu pripravili identitu, stratégiu a komunikáciu a môžeme byť tak pri jeho spustení zatiaľ v troch krajinách Európy. Pecka!

Tajná veľká značka

Sorry, ale je to fakt ešte stále strašne tajné…
poďme ďalej


Jubilejná

Okrem digitálu, brandingu a BTL sme sa potešili aj pozvánkam do ATL tendrov. Jednou z nich bola aj značka liehovín Jubilejná z portfólia St. Nicolaus, ktorej sme pripravili krásny, nový kreatívny koncept. Páčil sa, a tak už sa naňho tešíme.


Soberano

Z tohto portfólia sa nám podarilo vytendrovať ešte jednu značku, a to brandy Soberano, ktoré dostalo taktiež nový kreatívny koncept, o ktorom tiež ešte musíme pomlčať, ale určite bude bojovať o vaše uznanie už v blízkej dobe 😉

OMV

Musím priznať, že na záver už nám dochádzal dych, ale nemohli sme odmietnuť pozvánku do tendra na ATL agentúru OMV, pre ktorých už teraz pracujeme ako digitálna agentúra. Dali sme do toho všetko, všetko sa páčilo, a tak sme novou fulservis agentúrou OMV. Posielame veľkú pusu na Einsteinovu :-*


Tatratea

A na záver značka, ktorá už teraz určite patrí k našim srdcovkám. Veľmi nás baví pracovať pre slovenských makačov, ktorí urobili dieru do sveta. Po svetovo známych značkách ako Sygic, Greenway či Spinea, ktorým pomáhame so značkou a globálnou komunikáciou, prišlo pozvanie od Tatratea.

Nádherný produkt so svetovým exportom a svetovým menom, skvelí ľudia z Karloff, ktorí zostali na zemi napriek úspechu, a mimochodom aj najkrajší popis spoločnosti, čo sme kedy dostali v briefe. Spolu sme zistili, že nás čaká kopec krásnej roboty.

Dokonca vám môžeme už ukázať aj prvé výsledky našej práce a nechať tak peknú bodku za týmto blogpostom. Snáď sa vám bude páčiť, aj keď to ťažko dopredu povedať. Je to vec srdca.

A nezabudnite pozrieť krásny, nový, globálny web www.tatratea.com

A teraz jeden lajk SEM ↓ a minúta ticha za tendre, čo sme nevyhrali 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Tento blog píšu skutoční ľudia v Triade kde používame KontentinoAllfred aby sme boli efektívnejší. Spolu s BRACKETSPros&Cons sme členmi DevinBand.,

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám